neděle 22. srpna 2010

MOBY DICK 2000: Sezóna třepenitek svazčitých

Pondělí 21. srpna
Zase v práci. Zprávu, kterou měl za mě odevzdat minulý pátek Junior, jsem musel přepracovat. Během mé dovolené se totiž ze všech "zpráv" staly "reporty". On by to Junior přepsal, ale vedoucí Duto Hlav si tak nepřál. Nekvalitní Report prý musí předělat jeho autor. Teď dobrá zpráva: D. Hlav má ještě týden dovolenou!



Úterý 22. srpna
Ředitel Běsný Kokot a rekondiční manažer Dur Durak se vrátili z podnikové dovolené na Korfu. Přes den tam bylo 40 stupňů, v noci 30. Měli prý pěkný výhled, jejich bungalov stál na 100metrovém útesu nad mořem. Kokot je celý spálený, Durak má něco se zády - nemůže chodit. Ještě že jsem jel na dovolenou do Bludné Nory!

Středa 23. srpna
Také mgr. Tluč Huba se vrátil z dovolené. Svůj sekretariát pohostil smaženicí, kterou nechal udělat v kantýně z vlastnoručně sebraných václavek - on sám prý houby nejí!!! Všichni smaženici snědli - báli se říci šéfovi, že je hořká. Bylo jim pak všem špatně a zvraceli. Hmmm, asi jsem měl přece jen Hubovi říci, že sbírá třepenitky svazčité.

Čtvrtek 24. srpna
Ráno mě zdravil vrátný, kterého znám už leta. Vždyť všichni vrátní měli být propuštěni? Vysvětlil mi to: Už není vrátný, ale strážný. Zaměstnává ho soukromá firma, kterou si podnik najal. Spolupráci mezi soukromou ochrankou a naším podnikem zajišťuje bývalý vrchní vrátný Mazanec, jenž se teď stal "bezpečnostním koordinátorem".


Pátek 25. srpna
Můj vrátný mi řekl, že jako strážný má míň peněz, delší pracovní dobu a musí nosit odjištěnou pistoli. Ale je rád, že má práci. Hůř je na tom jeho bývalý šéf Mazanec. Vyšlo najevo, že nemůže být koordinátorem - přešvihli by jejich stav! Přitom už dostal služební auto a zálohu ve výši půlročního platu. Jestlipak ji bude muset vracet?
Psáno odpoledne. Nebude. Z Mazance se stal "bezpečnostní poradce".

***************************************
Předcházející týdny hledejte pod štítkem Moby Dick
Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.
Kdo je kdo v Českých Textárnách - verze z dubna 2003
Knížku "MOBY DICK: Deníček," v níž jsou sebrány denní poznámky z Českých Textáren od dubna 2000 do dubna 2003 lze za 199,- Kč + poštovné objednat u nakladatele na konvoj@konvoj.cz
Podněty, připomínky a výkřiky čtenářů Deníčku Moby Dicka lze posílat na schránku moby.dick@seznam.cz .
Předem dík! >>:))

Žádné komentáře: