neděle 1. dubna 2012

ČESKÉ TEXTÁRNY 2002: Odstřel paní Jobové

Pondělí velikonoční, 1. dubna
Dnes jsou to právě dva roky, kdy byl do funkce uveden nový ředitel našeho podniku, pan Běsný Kokot. A kdy jsem si začal vést deníček. Tehdy jsem si zapsal:
"Zdá se, že nás čekají velké změny."
A taky že jo. Po mnoha reorganizacích přibyla spousta managorů, asistentů, ředitelů, rozvojových pracovníků, vedoucích kanceláří... Produkty, se kterými České Textárny podnikají – tedy Texty, Mekty a Tlachy – vytvářejí stále ještě čtyři lidé: Ambrož, Drn, Junior a Moby. Možná se blíží čas, kdy bude zrušen i tento relikt minulosti. Docela se na to začínám těšit!


Úterý 2. dubna
Naše firma pro zaměstnance, kterým zrušila pracovní místo,  nabízí rekvalifikace, aby mohli přejít na jinou pozici v rámci Českých Textáren. Zatím se to nikomu nepodařilo. Junior ví proč:
"Zbavují se lidí, o které nestojí. Proto také nestojí o lidi, kterých se zbavili."

Středa 3. dubna
Vypadá to, že bude liberalizována paní Jobová. A jak si libovala, že úspěšně splnila certifikáty Evropského Textárenství! Pravda, je často nemocná, má spoustu dětí. Jobová hořekuje:
"Umím anglicky, německy i rusky! Nakonec i slovensky."
Managor Tluč Huba však prohlásil: "To ve své funkci vůbec nepotřebujete!"
Jobová dělala recepční na vrátnici. Je však fakt, že už jí bylo čtyřicet.

Čtvrtek 4. dubna
Tak skutečně kolegyně Jobová dostala nabídku k odchodu. Její místo je prý zrušeno. Požádala tedy o zařazení do konkursu na jiné místo.
"Ano, to lze. Ale ten konkurs stejně neuděláte. Buďto půjdete hned s odstupným, nebo vás stejně vyhodíme bez odstupného," odvětila jí nová pracovnice oddělení Zúčtování se zaměstnanci, mladá Mazancova doga.

Pátek 5. dubna
Kolegyně Jobová nakonec dohodu o svém dobrovolném odchodu nepodepsala. Vyhodit ji nemohou – má totiž změněnou pracovní schopnost! Nakonec našel Tluč Huba řešení: Jobová se věnuje doma svým dětem a svému manželovi a podnik jí zatím platí průměrný plat – pro "překážku v práci". Jiné místo jí nenabídli. Tou překážkou totiž je, že se člověk určený k odstřelu nesmí více v práci ukázat.
..............................................

Sobota 6. dubna
Z listárny Moby Dicka

Milý Moby,
zcela nepokrytě Vám závidím, že se dokážete tomu všemu smát. To já si neustále připadám jako Alenka v říši divů. Zrovna na včerejší poradě manadementu, jíž se jako střední managor musím účastnit, jeden kolega zmínil v agendě "Všeobecné" následující:
"Dle Zákoníku práce má zaměstnavatel povinnost umožnit zaměstnanci nahlédnout do evidence odpracovaných hodin. Poslední aktualizace našich elektronických píchaček je více jak 3 týdny stará. Obávám se, že taková informace nemá pro zaměstnance přílišnou vypovídací hodnotu. Je zapotřebí naskenování dat do systému provádět v kratším časovém intervalu". To si dal!!!
Reakce vrchního managora? "Na mě to dělá dojem, že chcete poslední týden v měsíci vědět, jestli máte přesčasy, abyste si mohli krátit pracovní dobu".
Tak, a teď mi řekněte, jak se tomuhle smát?!? Co mám říct svým lidem? Že je managor magor? To už stejně vědí.
Lidská blbost a křupanství jsou bohužel nekonečné.

V neskrývané závisti nad Vaším postojem

Váš M.
*************************************
ČESKÉ TEXTÁRNY, a.s., – velká zavedená česká firma, těžící z dřívějšího postavení na trhu, kde měla prakticky monopol na produkci různých užitečných textů. Současně v ní probíhá přestavba, zeštíhlování, hledání nové filozofie, liberalizace a doprivatizace.
MOBY DICK – nikoli velryba z Melvillova románu, pouze zaměstnanec v textárně, který si vede zápisky.
(Informace o vztazích na pracovišti, zkratkách a dalších reáliích firmy viz zde)

Předcházející týdny hledejte pod štítkem Moby Dick
Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.

Knížku "MOBY DICK: Deníček," v níž jsou sebrány denní poznámky z Českých Textáren od dubna 2000 do dubna 2003 lze za 199,- Kč + poštovné objednat u nakladatele na konvoj@konvoj.cz
Podněty, připomínky a výkřiky čtenářů Deníčku Moby Dicka lze posílat na schránku moby.dick@seznam.cz.
Předem dík! >>:)) Moby Dick

84 komentářů:

Jakub S. řekl(a)...

Ne, M. na tom skutečně není naprosto nic k smíchu. To je k pláči a zhrození. To je kapitalismus v podobě, jak nám jej prezentovali komančové. Takovéhle výroky a takové chování jim dokazuje, že měli pravdu.

s.t.k. řekl(a)...

Když u nás v Ústavu nastal "čas změn" a bylo třeba odstřelit nejen "hlavu", ale i jeho "pomahače", vyřešil se problém takto:

Ředitel byl obviněn:
- z nehospodárného nakládání se svěřenými prostředky
- z prosazování příliš populárního repertoáru bez vyšších uměleckých ambicí
- z toho, že osobně hostuje jako režisér v různých zahraničních divadlech
- že sexuálního obtěžování žen
- z používání neslušných slov na zkouškách
- z pedofilie ve stádiu pokusu
- z šíření pornografie

Nic z toho se sice nikdy neprokázalo (kromě videozáznamu, kde je na 100% vidět nevěra jeho ženy.) Přesto byl odvolán. Měl totiž takové židovské jméno. Ti kteří protestovali proti jeho odchodu byli propuštěni při příležitosti reorganizace Ústavu, která nastala okamžitě po nástupu ředitele nového. Místo šéfa opery tak máme hudebního ředitele opery, místo šéfa operety máme hudebního ředitele muzikálu a operety atd.
Někteří včas odvolali a byli "potvrzeni ve svých funkcích". Někteří však neodvolali - a přestalo se o tom raději mluvit.
===
Nyní je nová doba, která přinesla následující změny:
- na "nakládání se svěřenými prostředky" se sice uspořádalo několik kontrol a auditů, ale z jejich výstupů provozovatel Ústavu nevyvodil žádné důsledky
- realizují se umělecky velmi hodnotná díla s perfektním obsazením. Ale hraje se mnohem méně představení, na vyprodané hlediště se jen nostalgicky vzpomíná. Nicméně náš repertoár je na evropské úrovni.
- hostování nového ředitele v cizině už nikomu nevadí - šíří tak přece dobré jméno našeho Ústavu
- ředitel ženy sexuálně neobtěžuje
- neslušná slova na zkouškách používají všichni ostatní - kromě ředitele.
- na pedofilii jaksi nikdo zatím nevzpomněl
- šíření pornografie už naštěstí nepokračuje - nový ředitel není ženatý (ani registrovaný), místo toho trošku (každý večer) pije, což ovšem nikomu nevadí. Pití jej patrně uklidňuje a inspiruje.
===
Ústavem v několikaměsíčních intervalech bloudí krásné mladé ženy, pečlivě učesané a příjemně vonící. I noví pracovníci příjemně voní, jsou štíhlí, nosí vypasované kalhoty a rychlou chůzí po chodbách s fasciklem v podpaží úspěšně imitují jakousi pracovní činnost.
Po půl roce se obvykle zjistí, že se toho moc nenaučili (a veškerou práci stejně vykonávají ti nepropuštění) a jsou vyměněni za novou várku krásně vonících a úhledných produkčních, tajemníků a managerů.
Ti herci, kterým bylo po reorganizaci "poděkováno" se pozvolna vracejí aspoň na částečný úvazek, protože hosté, fungující místo nich, jsou drazí a navíc nemívají ve správnou dobu na náš Ústav čas.
"Nepropuštění" si neustále opravují jména a telefonní čísla nových produkčních a referentů a jejich internetové adresy. Poslední dobou ale zjišťují, že se tam objevují jména známá ze starých dobrých časů - a není to shoda jmen. Dejavu - asi.
A divíte se pak, že mi Moby Dickův deníček nedělá dobře?

Nicméně upozorňuji, že je dneska 1. dubna, den kdy se bližní "vyvádějí aprílem". Tak abyste můj příspěvek nebrali zas tak vážně. Je totiž docela možné, že jsem si to všechno vymyslel pro vaše pobavení....

Jakub S. řekl(a)...

Tedy to je odvaha. A je to precizní a názorné a znalé všech detailů. No doufejme, že sem nikdo z nich nezavítá...

STK řekl(a)...

Jakube,
jsem prostořeký od dětství. Za pravdu jsem už mockrát dostal přes hubu - ale neumím s ní přestat.
Ten malý chlapeček, co volá na celé náměstí, že král je nahý, mi asi učaroval.
Lidé se sice pro pravdu nejvíce hněvají, ale současně z ní mají strach, který raději ani nepřiznávají.
To bylo taky vnitřním obsahem mé polemiky o symbolech. Strach z kříže, strach z hvězdy, strach z půlměsíce.
Takže vyhlásíme TABU. Ale to nevyřeší vůbec nic.
Takže?

Větší vlastenec řekl(a)...

No ještě že Vás máme, vážený STK; Vás a další podobné neohrožené bojovníky za pravdu. Bez takových nových Husů a Gottwaldů by náš národ byl jako nahý v trní.
Jen tak dál a směle vpřed, ruku v ruce s dalšími nezávislými mysliteli, nad hlavou prapory revoluce a naší tisícileté vlasti.

Mimochodem - mezi nejhnusnější symboly, z nichž na náš lid čiší hrůza, zmar a smrt, jste správně uvedl kříž a (Davidovu) hvězdu, ale na ty nejhorší jste zapomněl : Na hákový kříž a kruh dvanácti zlatých hvězd.

Čest a Nazdar !

EK dodala) řekl(a)...

...........spáleniště a krvavé řeky...jdeme dál.

http://neviditelnypes.lidovky.cz/svet-protiizraelska-obsese-dp3-/p_zahranici.asp?c=A120330_234748_p_zahranici_wag

čest v švest!!

informace řekl(a)...

Vlastenče,
Vaše soudružská péče o STK v poslední době jaksi ochabla. A je to hned vidět, zavírá oči před kapitalistickými bludy a šíří tu defétistické nálady.
Zakročte, STK potřebuje Vaše školení jako prase drbání.

Harpyje řekl(a)...

Tak jsem včera, já, technický analfabet, spolkla, jak říkají žabožrouti, un poisson d´avril i s navijákem. To znamená, že jsem se nechala napálit.
Na JSS News byl článek o tom, že Citroen vyvíjí ve spolupráci s Technionem v Haifě nový model elektroauta, specielně pro orthodoxní židy, aby mohli jezdit i o šabatu.
Ty sofistikované technické detaily mě doslova nadchly. Četla jsem s otevřenou pusou, a nestačila se divit, co už je dnes všechno možné.
Od začátku až do konce šabatu má toto zázračné vozítko fungovat automaticky s omezenou rychlostí, nepřekračující více než 40 km/h, a dojezdem nepřekračujícím víc než několik desítek kilometrů. Ideální pro invalidní ortodoxní židy, bydlící daleko od nějaké synagogy, nebo pro rodiny s malými dětmi.
Ani ta cena, rovnající se novému Audi A 5, mě netrkla. :-))))
Článek a obrázek onoho zázračného automobilu jsou na http://jssnews.com/2012/04/01/exclusif-jssnews-citroen-va-commercialiser-prochainement-la-premiere-voiture-de-shabbat-2/

Harpyje řekl(a)...

Když jsem četla RRR-ův příspěvek o "you stay here" (teď nevím na kterém článku to bylo, začíná to být nepřehledné), tak jsem si vzpomněla na nápis, který jsem kdysi viděla na dveřích jedné restaurace v jižní Francii:
POUSSEZ
PUSH
STOßEN SIE
Nejenom, že je ten překlad nesprávný, ale každému němčiny znalému jedinci se okamžitě vybaví asociace s určitými směšnými pohyby, a tento pokyn zněl jako přímá výzva.
Myslím, že tu fotku ještě někde mám. :-)))

Jakub S. řekl(a)...

NARAZTE! NARÁŹEJTE!
Eště že nemám kafe. Když si představím, že při vstupu čtu takový Hinweis - no tak bych, řečeno se Smutným mužem, učinil žádané - !
A ten elektromobil na šabat - to mě nadchlo, nadšen! Dokonalé. Ale já bych, jelikož jsem nedávno mluvil s pražským zemským konzervativním rabínem, a konečně vím něco víc o tom trojím hebrejském lidu, navrhl eště: pro tyhle by to mohlo bejt o 10 km víc, pro liberální o 20 - ne?

Harpyje řekl(a)...

Gott, der Gerechte, liberální Židé ať si jezdí řadovými vehikly! Copak ti mají problémy se šabatem? Otázka je, jestli by ti ultraortodoxní házeli šutry o šabatu na tento automobil, údajně posvěcený institutem Halacha Brura (http://jssnews.com/2011/07/10/netanyahu-achete-des-shabbat-phone-pour-ses-conseillers-religieux/)
Včera, pokud se nemýlím, se ti blbečkové z Neturei Karta setkali v Beirutu s jakýmsi hlavounem s Hisbollah. Nasrala to ale nebyl.

Kopretina řekl(a)...

Něco o Naturei Kartě...
http://www.adl.org/extremism/karta/

informace řekl(a)...

Napsala jste pěkný článek, Kopretino. Gratuluju!

Kopretina řekl(a)...

Děkuji, informace. Ohniska nenávisti k Židům a Izraeli jsou jednoznačně na univerzitách, v OSN a jejich podorganizacích a v různých nevládních organizacích.

Harpyje řekl(a)...

Je mi líto, ale Kopretinin článek tentokráte není "dobrý"
Je povrchní, a není vlastně nic jiného než opakování její věčné mantry, že nepřátelé Israele jsou propalestinští levičáčtí intelektuálové.
Proto je zbytečné potýkat se v "diskusi" s lidmi, kteří souhlasí "z" autorem, a podobným intelektuálním výkvětem, který se této "diskuse" účastní.
Je to, Kopretino, pořád jako o červené pančušce.
Původně, před lety, dovoluji si mluvit o "nás", protože víte, o koho se jedná, jsme se za Vás v diskusích prali, ale teď za to Vaše články nestojí. Už se nikdo z Vašich původních obhájců neúčastní diskuse. I mně, a nemějte mi to, prosím, za zlé, se příčí výkřiky "Bůh ochraňuj Israel".

informace řekl(a)...

Nesouhlasím s Vámi, Harpyje. Kopretina připomíná, s obdivuhodnou vytrvalostí, že ve světě stále kvete antisemitismus a nenávist k Izraeli. Totéž říká italský novinář v il Foglio, Giulio Meotti, kterého sleduji pravidelně. Po masakru pře tououskou školou napsal:
E ora boicottiamo Israele!
La fucilazione dei bambini. L’odio francese per “ce petit pays de merde”. Sionismo sotto tiro
l’eccidio di Tolosa ci ricorda perché l’antisemitismo non è il parto dei paranoici e perché il bersaglio è sempre lo stesso: Israele. O come ebbe a chiamarlo un ambasciatore francese a Londra, Daniel Bernard: “Ce petit pays de merde”. Quel piccolo paese di merda.
A teď bojkotujme Izrael! Vražda dětí. Francouzská nenávist k "této malé posrané zemi". Sionismus pod odstřelem.
Masakr v Toulouse nám připomíná, že antisemitismus není výplodem paranoiků a že terč je stále tentýž: Izrael. Jak ho nazval francouzslý velvyslanec v Londýně "tato malá zasraná země".
http://www.ilfoglio.it/soloqui/12735
Vy a Vaši řátelé se zřejmě stavíte na neutrální půdu. Což v případě Izraele znamená zradu, nechat ho samotným tváří v tvář před mnohem silnějším nepřítelem.
Neříkám: "Bůh ochraňuj Israel", říkám, Izraelci do toho!

Kopretina řekl(a)...

Přijde na to Harpyje, já totiž když píši články spolupracuji s Kobylkou Lajdou, takže víte o koho se jedná a ta s mými články souhlasí, ale vše je otázka vkusu, někomu se líbí, někomu ne...

Kopretina řekl(a)...

Informace, abych neslízla smetanu jenom sama, já napíši článek, jak nejlépe ho umím a pak spolupracuji s Kobylkou Lajdou, prodiskutujeme to, opraví mi případné pravopisné či stylistické chyby a jí se články líbí a uděláme to tak, aby se to redakci NP líbilo. Jsme takový tandem, je to moudrá a vzdělaná paní...

Kopretina řekl(a)...

Tak především Izrael si musí pomoct sám, nikdo to za něj neudělá, co můžeme dělat my sionisté? Hájit Izrael v médiích, vyvracet protiizraelskou propagandu,případně se účastnit proizraelských shromáždění, lépe se orientovat, nesmíme být neutrální, musíme si vybrat na čí straně jsme, jinak se to nedá, nemůžeme být přáteli Izraelců a nebo Palestinců.

informace řekl(a)...

Píšete dobře, Kopretino!
A je jedno jestli sama anebo za spolupráce.

Kopretina řekl(a)...

Děkuji informace, nestudovala jsem knihovnictví, takže neznám tolik ty stylistické a nádherné obraty, tak květnatě psát neumím,ale mám na těch článcích velkou zásluhu a zásluhu má samozřejmě Kobylka Lajda, jak píši, spolupracujeme na tom obě dvě.a proto jsem šťastná, když mi redakce NP článek vezme a schválí, pro mě tyto články moc a moc znamenají, chci sdělit lidem fakta, vyvracet tolik protiizraelského hnusu, který se valí odevšad a není to jenom v zahraničí, je to i v naši drahé zemi české.

Jakub S. řekl(a)...

To je neuvěřitelné, slečno Lukešová. Tak o mně ani slovo, že. Přidán závěr na mou zoufalou radu (bez zmínky tady o mně), něco opraveno, spousta dalších stylistických i syntaktických trapností ze zcela nejasného důvodu ponechána - a jenom pajány na vás dvě. Aby bylo jasno, K mne před týdnem sama požádala o revisi a přehlédnutí a poopravování svého polotovaru. Já jsem jí to obratem s nesčíslnými opravami a půlstránkou závěrečného shrnutí její současné úrovně a možného budoucího vývoje poslal. Reagovala zcela jinak, než jsem zoufale doufal. A teď to uveřejňuje takto. Bůh s ní. Nechápe, nic. Jsem nekonečně smutný a lámu hůl.

informace řekl(a)...

Francouzi mají málo co mluvit o malé zasrané zemi. Se svou grandeur jsou v žumpě až po krk.
Včera il Foglio na žádost čtenářů, kteří redakci zasypali dopisy a telefonáty, uveřejnil další podrobnosti o případu Meraha.
Jsou v tom natolik, že ministr vnitra zakázal vedoucímu tajných služeb vypovídat před senátní komisí, která se případem zabývá.
To pokud jde o zasranost.

Kopretina řekl(a)...

Jakube, samozřejmě, že si Tě vážím, všechno oceňuji, vím, že Tě nejsem hodna. Je mi to líto, leč co s tím nadělám.

informace řekl(a)...

Jéžíš, Jakube,
buďte trochu gentleman, jak o sobě prohlašujete. No tak, něco jste opravil. A teď to Kopretina nenapsala? A že tam Vaše opravy neuvedla? A co když se jí nehodily? Neměla na to právo?
Nikdy bych se k Vám s nějakou prosbou neobrátila, když vídím, jak jste urážlivý.
Vůbec jste nic podobného neměl napsat!

informace řekl(a)...

Přestaňte fňukat jako malá holka, Kopretino, a sypat si popel na hlavu. Od toho to jsou přátelé, aby pomohli a nepožadovali, abyste je uváděla jako spoluautory.
A teď dost s tém dramatem ve kleničce vody! Prosím.

Kopretina řekl(a)...

Děkuji informace za podporu, vždy je potřeba a kdyby byl článek špatný, tak ho redakce NP nezveřejní. Také jsem psala nějaké články a pan W. mi ho někdy vrátil, že se mu nezdál po stránce stylistické a teď mi ho nechal. Pevně věřím, že Jakuba hněv přejde a když ne, tak ne, oběsit se nepůjdu. Jistě uznání vždycky potěší a když ne, tak ne. Někoho to přesvědčí a to mi stačí.Nikdo mi nemá právo za názory a postoj nadávat a nebo mě zesměšňovat, mám na svůj postoj právo.Ale nyní již konec s dramatem.
V neděli jsme oslavili 86.narozeniny babičky,bože to bylo jídla k prasknutí, samozřejmě, že jsem něco přibrala, takže to budu muset zhubnout.

STK řekl(a)...

Kopretinko,
nikdo Vám nemůže vzít názor (a tuším, že to tady nikdo ani nechce udělat), ovšem na druhou stranu - nikdo není povinen chválit článek, který se mu nelíbí.
Řeknu vám to na úplně rovinu: Já jsem Vás na NP přestal číst. V těch článcích rozmazáváte pořád jednu a tutéž myšlenku - vím dopředu, o čem ten článek bude a tak šetřím čas a nečtu jej. Můžete se na mě zlobit nebo ne, ale je to tak.
===
Ale na Jakuba se nezlobte: dal si s tou redakcí článku určitě práci (je to poctivec) a pak z toho nebylo nic. Myslím, že na jistou rozladu má právo. Ale on určitě tu drobnou lapálii brzy překoná, za to Vám ručím.

Dobrou noc přeji.

Kopretina řekl(a)...

Ale vždzť jo, STK, nikoho nenutím, cokoliv číst. Nejsme za bolševika, kde se muselo číst, Někomu se článek líbí, jinému ne a co má být? Nikdz jsem nikoho nenutila číst jediný můj článek. Jistě, pochvala mi udělá dobře, ale z negativních ohlasů se nezblázním. Budu psát stále a je mi fuk, komu se to líbí a komu ne. Hlavně, že někoho přesvědčí, to mi stačí. Informaci se článek líbí, Vám a Harpyji ne, Jakub je na mě naštvaný, co mám dělat, oběsit nebo skočit pod vlak kvůli tomu nepůjdu, kvůli nesouhlasným reakcím. Článek má čtenost přes 6000, to není až tak málo. Dobrou noc a mír v duši přeji všem.

informace řekl(a)...

Dnešní il Foglio pokračuje ve svém pátrání po cestách a osudech M. Meraha. Nejen potvrzuje zprávu o dvojitém agentství M., ale rekonstruuje podrobně jeho cesty po středním východě. Tak na př. 15. července 2010 Merah koupil kreditní kartou za 522 euro letenku ČSA z Paříže do Damašku. Z Damašku se vrátí do Paříže 17.září, znova českými aerolinkami. Mezi červencem a zářím putoval po Syrii, Libanonu, Jordánsku, Turecku, Iráku. V září přes přechod Allenby přejde do Izraele, kde se zdrží několik dní a zase tudy vyjde.
Il Foglio cituje nezávislý alžírský El Khabar, který uvádí jak byl Merah naverbován do tajných služeb Dcri francouzským agentem alžírského původu.
http://www.ilfoglio.it/soloqui/12901

Myslím, že zakoupení letenky prostřednictvím kreditní karty je údaj snadno ověřitelný, i po půl druhém roce, ne?

informace řekl(a)...

Podle le Parisien Sarkozy volby projede.
EXCLUSIF.Sondage : Hollande à 56%, Sarkozy à 44%

Bude mu na čerta celý ten cirkus v Toulouse.
Ne že bych jásala, že vyhrajou socialisti, ale Sarko se jasně na ten úřad nehodí.

informace řekl(a)...

Odstoupil maďarský prezident Schmitt, protože prý před dvaceti lety opsal značnou část své doktorské práce. Senát univerzity mu mezi tím doktorát odebral.
Hm, to je taky zpráva k zamyšlení. Jak to, že si univerzitní senát všiml až po dvaceti letech, že práce není původní? Každá doktorská práce je prodiskutována před zkušební komisí, kde kandidát má svého refrenta a oponenta. Alespoň tady. V každém případě mají členové komise práci k dispozici. Před dvaceti lety si nějakého opsání vážení členové komise nevšimli? A kdo vytáhl tu práci po dvaceti dlouhých letech za zaprášených archivů a dal si tu práci, aby hledal zdroj, ze kterého Schmitt čerpal anebo opisoval? Neměla by být v první řadě vyslechnuta, případně sankcionována komise, která práci schválila a o udělení titulu rozhodla?
A proč se teď začínají pořádat hony na politiky s titulem? Viz poslední tři případy v Německu.
To bude nějaký nový štyl honu na lišku?

Kopretina řekl(a)...

Informace, "křišťálově čistý" Stanislav Gross, bývalý socanský premiér, vystudoval práva s titulem JUDr. za pár měsíců a socanský primátor města Brna pan Roman Onderka, Bc, z velké části opsal bakalářskou práci. V naši zemi socani plagiují a podvádí, ale jdu k práci, jinak dostanu padáka...

Harpyje řekl(a)...

"Hon na lišku".
To je argumentace hodná pana prezidenta. Nepravost a nečestné jednání nevadí, špatné je, když špína vyjde díky médiím najevo.
Christian Wulff odstoupil sice z jiných důvodů, ale z tohoto úhlu pohledu se stal rovněž "obětí" médií, která se podle slov pana prezidenta "pasují sama sebe do role žalobců, soudců i vykonavatelů poprav". Přitom byly ve Wulffově případu důvody jeho rezignace malicherné ve srovnání s mírou korupce v Česku, kde podle jednoho článku z Reflexu bývalí veksláci, pinglové a zelináři "pasou" politiky a ovlivňují veřejné dění ve svůj prospěch.
Podvádět a krást se nemá, v Česku je to zřejmě denní chléb této kasty.
Opisování celých pasáží z cizích prací bez udání zdroje není nic jiného než krádež. Von Guttenberg, Silvana Koch Mehrin a dcera bývalého bavorského ministerského předsedy Stoibera přišli právem o doktorský titul. V zemi, kde se mohou politici beztrestně honosit svými neprávem získanými akademickými tituly, něco nehraje. I o oprávněnosti titulu pana profesora, t.č. prezidenta, prý existují pochybnosti.

Anonymní řekl(a)...

No hlavně že je v cajku titul nejvyššího profesorissima (nemluvě už vůbec o "titulovaných" Bendovi, Češkové, Řápkové a dalších).
Obecná otázka: Jsou nebo nejsou disertační práce veřejně přístupné? (Diplomové práce jsou.) Pokud ano, dejte mi vědět, kde je - minimálně k nakouknutí - Jeho (ano, Jeho) disertační práce. Vsadím se, že úspěšnost bude nula.

Kopretina řekl(a)...

Ano, korupce a plagiátorství je velký problém ČR. Ale plagiátorství, to je problém číslo 1.
Opisování prací. Já můžu opsat sloupce knihy a zanést je do práce, ale musím přesně citovat, uvést autora a čísla stran. A co vím, tak podvádějí zejména socani (a to vím z médií, Onderka, Gross jsou jen nejkřiklavější případy. Profesoři, docenti např. v Plzni si dělají věhlas a drží se teplých místeček a pak je tu marxistická levice na univerzitách, např. Docent Mendel či Docent Barša a další. Takže plagiátoři a marxisté. Ale samozřejmě, že nemám právo odsuzovat všechny, to mi nepřísluší, nemůžu samozřejmě tvrdit, že každý univerzitní profesor nebo docent je plagiátor a marxista, to by bylo neférové...

informace řekl(a)...

Je jasné, že aféra s maďarským prezidentem je čistě politická. Někdo se mu chtěl dostat na kůži a tak to provedl prostřednictvím univerzity. Je to ostuda univerzitního senátu, že se k tomu propůjčil.
Nikdo mě nemusí učit, jak vznikají diplomové, bakalářské, doktorské práce. Kolik z nich, podle Vás, přináší originální myšlenky nebo objevy? Všechny jsou více méně sestavené na základě materiálů již zveřejněných a na základě jiných prací, již opublikovaných. Kde by se nabralo jinak tolik nových géniů?
Jde o to, jak kandidát tu svou kombinaci naservíruje. Způsobů jak opsat a při tom to předložit jako autonomní práci je nesčíslný počet. Nesmí být to čerpání odjinud příliš okaté.
Jenomže tyhle plagiáty, vážení, nejsou nic ve srovnání s podvody italských univerzitních profesorů, z nichž někteří založili neexistující univerzity on line, bez sídla, bez docentů, jen s bankovním kontokorentem, kam nešťastníci, kteří se nechali zlákat vidinou dosáhnutí univerzitního titulu dálkovým studiem, platili 1.000 euro jako zápisné. A pak platili za diplomy - doktoráty, masters, kterých dosáhli fiktivním studiem.
Existenci tří takových univerzit objevila finanční policie, když sledovala pohyb na těchto účtech. Jedna byla právní fakulta v Laziu, druhá Università Giovanni Paolo II, třetí Sophia University of International Studies. Jejich webové adresy zveřejnila policie poté, co je zavřela. Podívejte se, co jsem našla na jednom takovém situ. http://www.logosegiustizia.com/
Obětmi, nic netušícími, prý byli hlavně pracující lidi, kteří si tak chtěli zvýšit dálkovým studiem kvalifikaci.
Univerzitní svět je žumpa jako každá jiná. Dřív se univerzitní baroni roztahovali jen po univerzitách, fakultách, ústavech. To jim zřejmě nestačilo a tak si začali privydělávat extra.
Jo, Alma mater Studiorum! Bejvávalo.

informace řekl(a)...

Logo finanční policie GAT by se měl líbit STK: černý kocour, co chytá a polyká mouse.

informace řekl(a)...

http://www.unilusi.it/
A tohle je sito katolické univerzity Jana Pavla II, která dokonce udělovala čestné doktoráty. Jeden udělila dokonce místopředsedovi italského parlamentu Rocco Buttiglione. Ten z toho má teď ostudu, protože za ten doktorát veřejně děkoval.
Jestli je za tímto podvodem Vatikán, to zatím nikdo nepsal.

STK řekl(a)...

Tady bych podpořil Informaci: Co dělají komise, když přijímají opsané práce. A její druhý argument je taky pravdivý: při tolika pracech a omezeném okruhu témat nelze žádným způsobem zabránit opakování argumentace, dat, logických vývodů. Ostatně ten slavný program, který prý dokáže odhalit každý plagiát jenom porovnává formulace, slova a slovosled. A pokud nenajde u shodného odkaz v seznamu použité literatury spustí poplach. Lze tím zabránit té nejhorší sortě plagiátorství, COPY& PASTE. Pokud každý odstavec převyprávím vlastními slovy, přeházím slovosled tak, aby výsledek tvrzení zůstal stejný, práce kontrolou projde a nemusí v ní být ani jedna originální, původní myšlenka.

Největšími "zloději" v oboru kradení myšlenek jsou ale právě žurnalisté. Jeden čas jsem sledoval, jak se šíří určitá zpráva. Pro větší efekt jsem si vybral zprávu lživou, postavenou na neexistujících faktech. Zcela mě to vyléčilo z důvěry v novináře.
COPY&PASTE
celé zprávy a připsání jedno nebo dvou větiček na konci nebo začátku zprávy a podpis - to byl vklad každého dalšího žurnalisty. Snaha zprávu si zprávu ověřit u zroje (prý dvou nezávislých zdrojů - chachá) nulová. Maximálně si ti nejpoctivější z nich zjišťovali, co o tom psali kolegové v jiných médiích. A protože ti od sebe opisovali navzájem, souhlas se najít dal.
Sledovaný okruh byl dost široký: TV. rozhlas, papírové deníky a měsíčníky, internet. Rozdíly v poctivosti nebyly patrné. Když jsem ve dvou případech zpravodaje oslovil s tím, že u zmíněné události jsem osobně byl a mohu místopřísežně potvrdit, že se stala naprosto jiným způsobem, byl reakcí vztek, že se míchám do jejich "profese" nebo strach. Bylo mi mnoha slovy vysvětlováno, že se tak opracuje pořád, protože zpráv je mnoho a vyhrává ten, kdo uveřejní první nebo hned za ním, ne ten, který píše pravdu. A v jednom případě (ve skutečnosti jich musí být statisticky více) zabránil opravě zprávy majitel (přesněji řečeno generální sponzor) média.
Takže pokud se "vrtošivý stařík" na Hradě vyjádřil o práci "čackých journalistů" jako o štvanici, má pravdu.
===
Podívejte se jenom na kauzu odposlechů ve V.V. Jedna [cenzurováno] K.K. dokáže na základě dalších a dalších "objevených odposlechů" rozložit celou vládu - nebo aspoň vlastní stranu. A jaký je to "odposlech": ona sama se nahrála jak v autě někomu vykládá o záležitostech, které by měla, kdyby měla jen štipku poctivosti v těle, ohlásit do půl hodiny po vystoupení z toho automobilu svým stranickým nadřízeným - byť připomínají postavy ze špatně nastudované burlesky.
Protože i tak šílený postup při desinformaci prošel, černý mág propagandy Goebbels se musí v hrobě obracet neuvěřitelnou rychlostí.

informace řekl(a)...

Já jsem věděla, STK, že se Vám logo italské finanční stráže, specializované na internetové podvody, bude líbit.
Ale vážně. Za plagiáty při diplomových pracích jsou zodpovědni v první řade profesoři. Každý kandidát má vedoucího, který by měl jeho výplod, postupně jak vzniká,číst a opravovat. Při diskuzi má kandidát oponenta, který by si měl práci před diskuzí pročíst a pak na inkriminovaná místa upozornit. Je to pak nakonec komise, která rozhoduje o posouzení a hodnocení práce. Takže jak je možné, že se na plagiáty přijde až po létech, když už diplomka leží zaprášená v archivu? A neměla by být také popotahována komise, že podobnou práci neodmítla?
To je svět univerzity, plný podvodů, nezodpovědnosti a čachrů.
Pokud jde o novinářství, je fakt, že většina novin přináší zprávu tak jak ji dostala od agentury, jen s menšími obměnami. Ale na druhé straně, alespoň tady, je tu skupina novinářů, kteří jsou opavdová třída. Jsou to t.zv. opinion makers anebo zvláštní dopisovatelé.
Ne, že by ti tvůrci veřejného mínění nepřekrucovali zprávy podle toho, jak se jim to hodí, ale někteří, zvlášť ti, co pracují pro nezávislé listy, se snaží být objektivní.
Zvláštní dopisovatelé pak podávají zprávu přímo z místa, informují se tam, vyptávají se. Tak na př. Daniele Rainieri z il Foglio sbíral zprávy o Merahovi přímo v Toulouse, hovořil s lidmi, a uveřejnil věci, které pak nadzvedly mandle francouzskému ministru vnitra, takže pak il Foglio napadl.
V Itálii je snad větší konkurence mezi medii jak tištěnými nebo televizními, takže se snaží přinášet víc informací.

informace řekl(a)...

Tak mi ten mrcha Piksla příspěvek smazal. Nikde není.
Tak znova: za plagiáty při diplomových pracích jsou v první řadě zodpovědní profesoři. Každý kandidát má vedoucího, který by měl průběžně, jak kandidát píše, jeho práci sledovat a opravovat. Při diskuzi pak oponent by měl mít práci pročtenou a na inkriminovaná místa by měl upozornit. Je to komise, co posuzuje práci a dává pak konečné hodnocení. Ta by měla být také zodpovědná i při následujících protestech nebo obviněních z plagiátu. Měl by to být právě univerzitní senát, který by měl zavést proti členům komise disciplinární řízení.
Pokud jde o novináře, většina novin jednoduše přetiskuje zprávy, jak je dostala od tiskové agentury. Ale jsou tu přece jenom vyjímky. Noviny mají zvláštní zpravodaje, kteří se informují na místě. Tak na př. Daniele Ranieri sbíral informace přímo v Toulouse při obléhání Meraha a uveřejnil zprávy dost nepříjemné pro francouzský establisment, takže nakonec ministr Guéant il Foglio napadl.
Snad v Itálii je větší konkurence a tak se novináři víc snaží.
Mrchlo pikslí, teď jsem si udělala kopii a budu to tak dlouho postovat, až se udusíš.

STK řekl(a)...

Tak mě napadá milá Info: Není ten náš Pixla vlastně převlečený Velký Bratr?

informace řekl(a)...

Taky mám ten dojem, STK,
když jsem vynechala nadávky na univerzitní kastu a na novináře, co překrucují zprávy, tak to pustil, syčák jeden!

"Ravishing" Rick Rude řekl(a)...

Sl. Kopretino, domnívám se, že nemůžete jen tak opsat sloupce knihy a zanést je do práce. Citování verbatim se řídí zvláštními pravidly. Přečtěte si třeba tyto instrukce:

Copyrighted material and fair use

When copyrighted text must be quoted, see the plagiarism and non-free content guidelines. Extensive quotation of copyrighted text is prohibited.

Although quoting involves copying of another's work without permission, it is generally considered one of the uses permitted under fair use in the United States. However, just as with fair-use images, fair-use quotation has limitations:

The copied material should not comprise a substantial portion of the work being quoted, and a longer quotation should not be used where a shorter quotation would express the same information. What constitutes a substantial portion depends on many factors, such as the length of the original work and how central the quoted text is to that work. In one extreme case, Harper & Row v. Nation Enterprises, 400 quoted words from a 500-page book were ruled to be infringement. Editors are advised to exercise good judgment and to remain mindful of the fact that while brief excerpts are permitted by policy, extensive quotations are forbidden.
The quotation must be useful and aid understanding of the subject; irrelevant quotations should be removed.
All quotations must be attributed to their source.

Větší vlastenec řekl(a)...

A heleďme se !
Ta naše malá Líza je ještě vyčůranější, než jsem si myslel.
:-)))

Už dlouho víme, že bez doslova a do písmene NEZIŠTNÉ pomoci zrádné emigrantky vážené paní H. by naše malá Líza nejspíš nevystudovala tu svoji slavnou almu mater, Vyšší dívčí exekutorskou.
Víme, že bez NAPROSTO bezostyšného vykrádání cizích textů & nezištné pomoci minimálně dvou dam by nebyla schopná napsat jediný článek.
Že nikdy neuvádí ani hlavní zdroj svých textů, ani své spoluautory.

Ale doteď jsem netušil, že je schopna prakticky v jeden okamžik :
1) na Psu se hrdě bít v hruď, v odpověď na chválu za „svůj“ článek
2) na Doupěti nejdříve děkovat jedné z pomocných dam (za článek uveřejněný na Psu), a posléze plakat krokodýlí slzy, když se popuzeně ozve opomenutý Higgins

Prostě - taková malá variace na „Život a dílo skladatele Foltýna“; malá, umrněná, ukňučená.
Už se těším na další Líziny výpady proti Cikánům, obohacujícím se na její úkor.
A na její „spravedlivé rozhořčení“ na ty zlé antisemitské socany, kteří „v naší zemi plagiují a podvádí“.
:-))))))))

Je přece správné chtít úspěch pro všechny, nejen pro schopné a pracovité ! *** Volte ČSNS 2005 a KSČM !

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Dodatek pro všechny Líziny pomocníky :
Paže tuž, Líze služ, a jinak kuš !
Ona si z vašich negativních reakcí (na neuvedení skutečných autorů „svých“ článků) vrásky opravdu dělat nebude. Je přece ta Čestná a Spravedlivá mezi všemi (pro)národy.
Buhehechlemst.

STK řekl(a)...

Jak se správně spisovně nazývá samička od Hobita? Hobitka? Hobítice?

informace řekl(a)...

Už jste se zas pustili do té chudinky holky?
Že se nestydíte, to jste chlapi? Jste ukdákané slepice, co klovou do té mladší, aby je snad nepřevýšila.
A co, Jakub, že mlčí jako zařezaný. Snad se pro pravdu neurazil? Dobrý přítel nikdy nic veřejně nevyčítá.

informace řekl(a)...

RRR,
ještě k těm citátům. Nevím, jestli to, co uvádíte, jsou normy pro citáty z materiálu na webu, ale v praxi při psaní diplomových prací nebo vůbec vědeckých publikací se věci mají následovně.
Jestliže kandidát odkazuje na jinou vědeckou práci a jmenovitě na tézi v ní obsaženou, většinou tézi shrne vlastními slovy, ať jí používá jako podklad pro své tvrzení anebo s ní polemizuje. Z práce uvede doslovné citáty hlavně tam, kde se jedná o přesnou formulaci. Jiná omezení, pokud je mi známo neexistují. Je jasné, že kandidát nebude opisovat celé odstavce nebo stránky.
Pokud jde o odvolání univezitního titulu, jako v případu maďarského prezidenta, neznám žádný podobný precedens. Podle it. univerzitního zákona je komise, která hodnotí a rozhoduje, svéprávná, svrchovaná ve svém rozhodnutí (sovrana) a nikdo její usnesení nemůže odvolat, ani ministr, ani soud. To na příklad při konkurzech. Komise může napáchat kdejaké sviňárny, ale posttižený se nemůže proti rozhodnutí komise odvolat. Jediné, co mu zbývá, je dokázat, že komise nebyla regulérně zvolena, dosazena, anebo že se pravidelně nesešla anebo se dopustila jiných formálních chyb. V tom případě je anulován celý konkurs a volí se nová komise.
Takže nechápu, na jakém základě mohl akademický senát zbavit maďarského prezidenta titulu.

Šaman řekl(a)...

Vážený Kocoure, hobiti si přece berou hobitky. Hobití dámy ovšem v díle J.R. Tolkiena prakticky nevystupují.

Hobiti jsou různí. Kdo četl, ví. Jsou to tvorové pickwickovského charakteru, žijící si v pohodlných a dobře vybavených norách ("ekodomech"). Oblibují maloměstský klid, dobré jídlo a pití, rádi kouří svůj tabáček. Samo o sobě to není nic špatného. Proto je pro ně velká oběť, když mají opustit svůj rodný Hobitín a jít zachraňovat svět, přičemž často bojují o holý život a jsou vystavováni i dalšímu nepohodlí.

Přesto do toho jdou - společně s trpaslíky, elfy, lidmi a jánevímkýmještě. SPOLEČENSTVO PRSTENU nakonec vyhraje, i když poslední rozhodující hod patří váhajícímu hobitovi Frodovi. Šlo o společenstvo, připomínám, přičemž dnes jsou kritizováni hobiti - i když nevím, proč. Mám pocit, že ti hobiti jsou zesměšňováni z pozice skřetů, orků a dalších potvor Říše zla.

Ti hobiti, kteří zůstali jen v Hobitíně si nechali vnutit totalitu, ale navrátivší se hrdinní emigranti je ze "socialismu" vysvobodili. Škodaže tato poslední, závěrečná a důležitá část, nebyla do filmové trilogie zahrnuta!

Opakuji: Svět před zlem zachránili nakonec hobiti. I když ti nechtěli nic jiného, než zachovat si své pohodlí. Nevidím nic špatného na tom, být "hobit", a používat toto slovo jako nadávku vidím jako velice nepatřičné!

Já sám bych chtěl raději žít v Hobitíně než v nějakém bílém městě dvou věží či jiném elfím, trpasličím či lidském království, o Mordoru nemluvě.

\ :-)

Kopretina řekl(a)...

Víte VV, Vy mi za rozčilování nestojíte, chcete mě zdeptat a žádné texty nevykrádám a jsem na své texty náležitě hrdá, jsou to MÉ články a to, že si je nechám opravit a co má být? A vy byste nebyl schopný napsat vůbec nic ano vůbec nic, já ano. Přítelkyně mámy pracuje jako korektorka a opravuje stovky prací. Ano, Harpyje mi pomohla a jsem ji za to vděčna, ale kdokoliv mi nebude chtít pomoci, tak ať, jednak se sama učím, udělala jsem veliké pokroky a jsem na to náležitě hrdá a za druhé v našem městě máme desítky překladatelů anglického a německého jazyka, stačí si zaplatit a je. A budu s psaním článků pokračovat a vy, raději mlčte, nic neumíte, nic jste nedokázal. A RRR vím, jak psát závěrečné práce, hraběcí rady nepotřebuji, můj vyučující mi dal přesné instrukce podle kterých jsem jela. A VV vystudovala jsem Veřejně správní akademii, nejlepší vyšší odborné školy v Česku, naše škola se honosí řadou diplomů. A VV nemá žádný titul a proto závidí, jak jednoduché. Měl byste se stydět...

Kopretina řekl(a)...

Informace, moc Vám děkuji, chcete-li mi poslat mejla, tak můj email je... haluk@seznam.cz
A opakuji, jsou to MÉ texty a vy i jiní z Doupěte mi za hněv nestojíte, já vím, co jsem dokázala, vím, co dělám a nikdo mě zdeptat nemůže...

Kopretina řekl(a)...

A ještě jednou RRR, pravidla znám, můj vedoucí práce mi dal přesné instrukce, dal mi přesný návod, jak psát a o ničí hraběcí rady nestojím a pokud se chcete přidat k honu proti mě, Váš problém...

Kopretina řekl(a)...

Informace, doopravdy jsem Vám vděčna a moc si toho vážím, jen málokdo má odvahu, se kohokoliv zastat, všichni mlčí, jak zařezaní, či s urážkami a honem na člověka souhlasí, Vy jste se mě však zastala, je poznat, že na rozdíl od jiných jste člověk charakterní s dobrým srdcem, moc si Vás vážím. Děkuji.A pro všechny jedu na angličtinu, ve které jsem udělala pokroky...

Kopretina řekl(a)...

Ještě jednou informace, moc Vám děkuji, že jste se mě zastala, moc si toho vážím, jen málo kdo má odvahu se veřejně někoho zastat, jste velmi charaketerní člověk, já se pořádně bránit neumím, nebudu předstírat, že mi osobní útokz nevadí, vadí, ale nesmím se nechat rozladit a znechutit, slušný člověk se tak, jak VV nechová a Vz RRR mi hraběcí radz dávat nemusíte, psala jsem podle přesných instrukcí vedoucího práce a vím, jak mám a nemám psát, jestli jste se i Vy přidal k honu vůči mé osobě, tak mě to mrzí. Velmi si Vašeho zastání vážím, informace...

Šaman řekl(a)...

Prispevek informace vytazen z Pixly.

informace řekl(a)...

To nic, Kopretino,
neděkujte mi. Musíme být mezi sebou solidární.
A tak praštit občas tyto vážené pány přes čumák je pro mne pravým potěšením.
Neděkujte.

Harpyje řekl(a)...

Kopretino,

uklidněte se, prosím Vás.
Nikdo na Vás nepořádá žádný hon. Nikdo z na zdejší diskusi zúčastněných nepochybuje o legitimitě Erez Israel, která Vám tak leží na srdci.
Je vždy hnusné, když se v podstatě legitimní spory dostanou až na osobní úroveň. Ve sporu s Vlastencem vůbec nezaostáváte. Mu vyčítat, že na rozdíl od Vás nedosáhl žádného titulu je skutečně síla!
Ano, Vlastenec na Vás zanevřel, Jakuba se Vám podařilo rozčarovat. Nebylo by konečně na čase, abyste začala zpytovat vlastní svědomí, místo stálého hledaní nových aliancí s osobami, které Vám pochlebují?
Já jsem původní verzi Vašeho článku nečetla, na rozdíl od V. a Jakuba, takže o stylistických chybách nemohu vydat žádný soud. Mně osobně vadí, že nepřicházíte s žádnými novými myšlenkami. Je to pořád stejné, asi tak jako u mistra Ulče, ale Vy jste mladá holka, takže trochu víc flexibility by Vám neškodilo.

informace řekl(a)...

Madame, Jezevčíku,
míníte-li tou osobou, co pochlebuje Kopretině, mne, tak se moc mýlíte. Nikdy jsem nikomu nepochlebovala a nedělám to ani teď. Jednoduše se zastávám mladé holky, do které všichni s gustem kopou, jako by byla nějaký hadrový míč. A ten Váš Allianz S.p.A., alias vlastenec v první řadě.
Je to ostuda. A Vy se k tomu ještě "nestranně" připojujete.
Můžete mi říct, a propos, kdo tu přichází e stále novými myšlenkami? Všichni tu více méně omílají totéž a týmiž slovy. Vy v první řadě.
Chcete se do někoho pustit, svrbí Vás snad jazyk? Pusťte se do mne, uvidíme, koho to přestane dřív bavit.

Zdeněk Žíkovecký řekl(a)...

> Samo o sobě to není nic špatného.

Až na ten tabáček...

> poslední rozhodující hod patří váhajícímu hobitovi Frodovi

Skóroval sice Sméagol, ale to byl taky hobit, takže bod pro hobity to je.

Moby Dick řekl(a)...

A prst byl čí?
Ale ano, i Glum je hobit.
>>:))

Kopretina řekl(a)...

Harpyje, první, kdo proti mě nastartoval hon byl VV, VV na mě trvale útočí od začátku kvůli mým názorům, nemusíte se mnou souhlasit, ale zesměšňovat mě, ponižovat mě, to je hnusné a mám právo si psát o čem chci, kdy chci a kde chci, já jsem nic špatného neudělala, píši své názory a budu je sát nadále, copak jsem osobně napadla kohokoliv? Ne, nikoliv, mé názory jsou konstantní a stejné, jak píše informace, být uprostřed znamená ZRADIT Izrael v moři nenávisti a že nepřicházím s novými myšlenkami? A co má být? Budu psát o čem chci, kdy chci a kde chci, nečtěte mé články, nikdo Vás číst mé články nenutí číst, Vás baví číst marx-leninské-stalinisstické pindy. Jiným lidem mé články nevadí, můj poslední článek měl čtenost 6483, což není špatné a to, že jsou potřeba korektury a co má být, pan Wagner vše schvaluje a naopak vše oceňuje, já jsem nic špatného neudělala, můžu psát jak chci, být ve středu, opakuji, znamená zradit Izrael, Izrael potřebuje pomoc a zastání a zastávat se Palestinců, nepřátel Izraele, je síla!

Harpyje řekl(a)...

Kopretina publikuje především na Psu, a jen výjimečně zde, Informace. Pokud máte chuť diskutovat o jejích článcích, tak se laskavě přihlašte k diskusi na Psu a na Lidovkách.
Vaše výzvy na verbální souboj si strčte někam.
Dzp.

Harpyje řekl(a)...

Ano, Kopretino, já vím, že s tím Vlastenec začal, a je mi to líto. Zrovna tak jako STK si myslím, že to nemá zapotřebí.
Povzneste se nad osobní výpady, a reagujte věcně. To je to nejlepší, co můžete udělat.
Myslím, že proti mé propozici by neměl nic ani Vlastenec.
Slevte trochu z Vašeho fanatismu, prosím. To Vám rozhodně neuškodí. Řekla bych, že spíš naopak.

Harpyje řekl(a)...

Navíc, Kopretino, aféra, která potvrzuje Vaše téma http://www.spiegel.de/politik/deutschland/0,1518,825770,00.html a http://www.spiegel.de/politik/deutschland/0,1518,825770,00.html Pusťte se do toho!

informace řekl(a)...

"Madame"!
Pokud vím, nejste administrátor tohoto blogu. Takže Vaše výzvy. kam mám nebo nemám psát, si můžete klidně někam vstrčit Vy.
P.S. máte snad mezi příbuzenstvem nějakého dlaždiče?

Kopretina řekl(a)...

Mé téma? Mně odkaz hlásí:
"Interner Fehler"...Takže nevím, o čem stránky píší a o jaké aféře se tam píše. Mé srdeční téma je Izrael, Eretz Yisrael...ale četla jsem o sporu mezi německou kanceléřkou a levicového prasete německého ministra zahraničí,chce propalestinskou linii
http://eretz.cz/2012/03/spor-izrael-mezi-nemeckou-kanclerkou-ministrem-zahranici/

Kopretina řekl(a)...

Arabský pedagog: Mojžíš z Egypta vyvedl muslimy, příklad absurdní arabské lži...
http://eretz.cz/2012/04/arabsky-pedagog-mojzis-egypta-vyvedl-muslimy/

STK řekl(a)...

Vážené dámy, nepořádám na Kopretinu žádný hon. Několikrát jsem ji upozornil, že se příliš propadá do svého poměrně úzkého tématu. Načež mi odpověděla ve smyslu, že si nemůže pomoct, že už je taková. Nakonec to skončilo tak, že jsem její články na Psu přestal číst.
Takže já vlastně Kopretině "vyčítám" jen to, co ji vyčítá i Harpyje. O Kopretině jsem měl povědomí, že je to takové "srdíčko". Ale když vidím, jak kolem sebe bije hlava nehlava a brání své právo do nekonečna rozpitvávat svůj dobrý vztah k Izraeli, tak si říkám: Jak je libo. Kdybych byl věřící tak řeknu "Bůh s Tebou, dcero!"
Ne, nevadí mi to. Ale myslím, že se časem ozvou někteří židé. Protože taková propaganda vlastně škodí židovské věci. Je to prostě příliš. A i když židy i Židy snáším velmi dobře, spolupracuji s některými léta k obapolné spokojenosti, nemám právo a nechci se již do problému takové propagace židovství vměšovat. Jak správně poznamenala Harpyje: Nemám toho zapotřebí.

Harpyje řekl(a)...

Já rovněž ne, ale číst, že Guido Westerwelle je "levicové prase" je jen dalším důkazem Vaší (in)kompetence, Kopretino.
Diskvalifikujete se a škodíte sama sobě a Vaší věci.
Končím s tímto tématem, a jako Jakub lámu nad Vámi hůl.

Kopretina řekl(a)...

Harpyje, s Jakubem je vše urovnané, zavolali jsme si a napsali jsme si SMS. Já zkrátka nesouhlasím s Guido Westerwelle a to snad můžu, takže fajn STK končím s tématem Izraele na tomto blogu.

informace řekl(a)...

No dobrá, Kopretino,
rozhodnout se musíte sama. Co psát a co nepsat. Kde psát a kde nepsat. Ale nepodléhejte nátlakům, i když třeba dobře myšleným.
Podle mého skromného názoru uveřejnit i tady na blogu nějaký příspěvek o Izraeli vůbec neškodí. Lidi rádi zapomínají a jiné blogy nebo internetové noviny nečtou. A zapomenout na Izrael nesmíme! A to z mnoha důvodů, které znají všichni, nemusím je tedy opakovat.
Říkají, že přeháníte. Podle mého názoru jste světlonoš a ten svítí bez ohledu na milovníky polotmy nebo uklidňujícího šera.

Anonymní řekl(a)...

Nádhera. Takže podle této logiky: V jednom příspěvku napíšu, že XYZ je fanatická pravicová svině a v druhém, že s jejím názorem nesouhlasím a to snad můžu a co se děje, ne?

Kopretina řekl(a)...

Děkuji informace ano Izrael je třeba podporovat a také ho podporovat budu, i kdybych měla přijít o všechno, už je mi to jedno, já zkrátka taková jsem a budu, v Bibli je psáno jsem který jsem. Nevyjdu ze svého stínu a je mi to jedno co si o mně druzí myslí, nedá se nic dělat. Zkrátka evropská levice Izrael nenávidí, nenávidí ho v celé své podstatě, zuřivě nenávidí, někdo se Izraele zastat musí, ano MUSÍ a už je mi to jedno. Izrael není sám, my sionisté budeme při Izraeli stát v dobrém i zlém a psát si budu co chci a kde chci. Izraelci vivat a s tématem Izrael končit nebudu, chtěla jsem, ale nebudu, jsem která jsem, ze svého stínu nevyjdu. Podle některých jsem blázen, magor,ale když si to chtějí myslet, tak ať si to myslí. A s tématem Izrael nikdy nikde za žádných okolností neskončím. Musela bych se přetvařovat a to nechci, člověk má být upřímný, nic nezakrývat, mluvit pravdu. BBC byla přichycena při falšování zpravodajství, ale odkaz dát NESMÍM, autoři stránek píši, že veškeré poznatky jsou pouze pro vlastní potřeby a bez souhlasu autorů stránek nesmím použít vůbec nic a nejsem zloděj...

informace řekl(a)...

Zpráva o básníčce G. Grasse proti Izraeli se už rozšířila i v italském tisku.
Jeden komentář ke zprávě, uveřejněný v il Giornalettismo:
"Jako všichni ideologicky sešikovaní blbci naší doby, Grass říká, že demokracii musíme hájit každý den. Chlapeček byl nacistou. Nemohl být komunistou, protože to v moudrém Spolkovém Německu bylo zakázáno. Ale byl ultrasocdemokrat. A natolik plamenný pacifista, že chtěl dvě Německa, východní a západní namísto jednoho, sjednoceného. Teď objal ideu apokalyptického antinuklearizmu. Díky všem těmto blbostem v perfektním souladu s duchem doby, se německý spisovatel stal monumentem ještě před svým odchodem na onen svět, kde, jak myslím, mu zahrajou jinou muziku a to i o jeho literární slávě."
Překlad je můj.

informace řekl(a)...

Neděkujte mi pořád, Kopretino!
Piště klidně a s uvážením, napište, co si myslíte.
Auguri!

Kopretina řekl(a)...

To jsem ráda, u nás v rodině se za vše děkovalo, za cokoliv, za jakékoliv dobré slovo, je to můj zlozvyk, když jsem nemocná, ležím nachcípaná, i o skleničku vody. V naši rodině, když za něco nepoděkujete, tak to nebylo dobré.Když uvařím oběd ostatní mi poděkují, když máma uvaří oběd, všichni musíme poděkovat. Moje děkování je můj zlozvyk. Jsem z křesťanské rodiny vedena k hluboké úctě k židovskému národu, úctě k Izraeli. Dobrou noc.

informace řekl(a)...

Prý tu básničku otiskla i la Repubblica. Ale archiv tvrdí, že je jen na předplatné. Za ty výlohy mi to zas nestojí.
Zato prý dává Grassovi tvrdě na frak židovský novinář Henryk Brodek v die Welt. Nazývá ho prototypem vzdělaného antisemity, který tentokrát vyklopil ve své tendenci k megalomanii skutečné idiocie.

informace řekl(a)...

Pardon, Broder.

Větší vlastenec řekl(a)...

Ale moje malost opravdu nemá titul, vážená paní Harpyje. Ani za jménem, ani před jménem. Mne opravdu Strana poslala do učení - na rozdíl od prakticky všech zdejších velkých vlastenců českých, kteří, s podporou Strany, vystudovali za naše, za dělnické peníze.
A když už jsem se konečně těšil na získání titulu (v poměrně pokročilém věku jsem se dostal na VŠP, studoval jsem při zaměstnání, externě/večerně), tak přišli naši dědiční nepřátelé, a byl konec.
Ano, Němci, Euroameričani, kapitalisti, demokrati, křesťani a Židi mně zabránili v získání hrdého titulu RSDr. Mně a spoustě mých spolustudentů.
I odtud plyne má třídní a národní nenávist, odtud plyne má závist vůči naší TAK ÚŽASNĚ VZDĚLANÉ a chytré Líze.

Nu, snad získám svůj zasloužený doktorát po našem opětovném (a nyní již KONEČNÉM) vítězství nad multikulti, Euroamerikou, kapitalismem, demokracií a globálnem. Svou praxi zde na Doupěti s radostí přidám ke své doktorské práci.
Ovšem studovat v SSSR resp. v Ruské federaci asi už nestihnu, na rozdíl od například s.s.A.S.Pergilla. Co dělat; člověk prostě nemůže mít všechno.

Na shledanou v lepších časech.

Větší vlastenec řekl(a)...

Aha, takže ještě korektorka-přítelkyně mámy je spoluautorkou jedinečných a ZCELA SAMOSTANÝCH prací naší malé milé Lízy. Tudíž je vše v pořádku, a hlasy závistníků (závistníků bez titulu i s ním) prostě musejí zmlknout.
A basta !

Ještě pozitivnější informace : Naše malá milá Líza se snad konečně naučí anglicky tak dobře, aby byla schopna, bez využití služeb roty placených překladatelů, pochopit články na wikipedii. To bude radosti na Starém Bělidle, až si přečte (a pochopí !) např. něco o „absolutní svobodě projevu“ v USA.

Kdybych nebyl tím, čím jsem, asi bych si povzdechl : Bůh chraň Izrael před podobnými „zastánci“.
:-)))

Z českého života mysliveckého řekl(a)...

Někdy mohou být názvy článků velice sugestivní, a co říkám sugestivní, mohou přímo navádět čtenáře k činnosti.
Tak zrovna tento: Ostřel paní Jobové.
Titul natolik navádějící, že se tu začalo doopravdy střílet. A to naostro. Z kulovnic, brokovnic, luků a dokonce z praků.
A už tu jsou první úlovky. Ku podivu náš všech se zdejší lovci strefili rovnou do zvěře vysoké, do zdejšího divočáka, který místo aby zaútočil ostrými klektáky, v panice prchá ze své kotliny.
A další obětí je unikátní představitelka zvěře pernaté, která se z dravce denního raději převlékla do kostýmu neškodného jezevčíka domácího.
Myslím, vážení štamgasti, že bychom si měli uvědomit, že zákon myslivecký stanoví, že na lov anebo hon je zapotřebí získat honební nebo lovecký lístek.
Tak tedy zbraně k noze. Zastavte někdo v jeho panickém útěku divočáka a dejte mu náplast na jeho poraněné sebevědomí. Vždyť bez něj a jeho svérázného klektání a kvičení tu nebude ta pravá česká myslivecká nálada.
A Vy, Velrybo, si podruhé vymyslete nějaký jiný titulek.

Kopretina řekl(a)...

Podle Güntera Grasse jaderná velmoc Izrael ohrožuje světový mír
Http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/podle-guntera-grasse-jaderna-velmoc-izrael-ohrozuje-svetovy-mir/777977
Bývalý esesman takto mluví o Izraeli před Velikonoci, smutné, ještě můžeme přijít s obviněním co by "vrahů Krista", "krvavé pomluvy, krev do macesů", "trávení studní".Günter Grass je, nezlobte se na mě, dobytek, ano Írán je čistý, íránský režim je čistý jako lilie, zatímco Izrael, ten prokletý stát a režim zasluhuje zničit...

Kopretina řekl(a)...

Aha, informace už psala o Günteru Grassovi, leč nevadí, shodneme se, že od bývalého esesmana, nelze čekat nic dobrého a k tomu nobelista...