neděle 17. února 2013

ČESKÉ TEXTÁRNY 2003: Novými klíčovými prioritami vpřed za přiblížení se k zákazníkům při důsledném provádění jejich segmentace

Pondělí 17. února
Ředitel Běsný Kokot vyhlásil novou klíčovou prioritu pro následující období: Máme se "velmi výrazně" přiblížit svým zákazníkům. Vedoucí Duto Hlav si to představuje takto: Vybouráme zeď, která nás odděluje od ulice – a zákazníků – a nahradíme ji průhledným sklem. Drn vyjádřil obavu, aby mu kvůli tomu nevychcípaly rybičky v akváriu.



Úterý 18. února
Klíčovou prioritou Českých Textáren má být "přiblížení se zákazníkům". Snad proto bylo  zakázáno kouření ve všech objektech firmy. Nyní jsou naši zaměstnanci velmi přiblíženi lidu zákaznickému – stále někdo stojí před barákem s cigárem v ruce. Ambrož navrhl, že by se tam mohlo otevřít i okénko s prodejem lahváčů.

Středa 19. února
Managor Dur Durak rozhodl, že naše zákazníky je potřeba "důsledně segmentovat". V tomto požadavku ho bouřlivě podpořil i čáp marabu. Možná kvůli tomu už od rána hlídkuje ve vrátnici Mazancova mladá Doga. Naštěstí nejsem zákazník, tak mne "nesegmentovala". Jak to bude se zákazníky? Nevím, dneska žádný nepřišel.

Čtvrtek 20. února
Mluvčí Zlato Vrh upřesnil, jak by měla "segmentace zákazníků" vypadat:
"České Textárny přecházejí na strukturovaný přístup k zákazníkům. Segmentu velkých podniků musí být věnována maximální péče. Pro ředitele rozhodujících firem připravujeme bohatě dotovaný golfový turnaj a další benefity. Segment podnikatelů si musí zasloužit naši pozornost. Segmentu občanského spotřebitele předložíme nové balíčky tarifů."
Ambrož doplnil: "Aby se v tom lidi nevyznali a tupě platili, co se po nich chce."

Pátek 21. února
Managor Tluč Huba rozeslal mail, ve kterém nám klade na srdce: "Je třeba primárně zefektivnit implementaci kvality synergie a klást důraz na konkrétní požadavky náročných systémů komplexní korporátní péče o zlepšení komunikace směrem k zákazníkům ve smyslu dokonalé srozumitelnosti."

A nikdy jinak!
*******************************************
MOBY DICK – nikoli velryba z Melvillova románu, pouze zaměstnanec v textárně, vystavený mobbingu a bossingu, který si vede zápisky, aby se nezbláznil.
Hlav, Duto, ing.: řve na své podřízené, skáče do stropu, nadřízenými jebán a prcán za chyby podřízených
(Další informace o vztazích na pracovišti, zkratkách a jiných reáliích firmy ČESKÉ TEXTÁRNY, a.s., viz zde)

Předcházející týdny hledejte pod štítkem Moby Dick
Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.

Knížku "MOBY DICK: Deníček," v níž jsou sebrány denní poznámky z Českých Textáren od dubna 2000 do dubna 2003 lze za 199,– Kč + poštovné objednat u nakladatele na konvoj@konvoj.cz
Podněty, připomínky a výkřiky čtenářů Deníčku Moby Dicka lze posílat na schránku moby.dick@seznam.cz.
Předem dík! >>:)) Moby Dick