sobota 8. března 2014

ČESKÉ TEXTÁRNY 2004: Nositelem klíčového know-how

Pondělí 1. března 2004

Můj milý deníčku, dnes mi můj vedoucí Ing. Duto Hlav po návratu z managorské prc. por. oznámil, že jsem byl nominován do skupiny zaměstnanců se slibným názvem "nositelé klíčového know-how". Vyhledal jsem si pak v intranetu informace o této skupině, a jsem více než potěšen:



"NKK-H jsou přímo ohrožení konkurencí a velmi těžko nahraditelní z volného trhu práce. Mají zásadní vliv na obchodní výsledky společnosti a jejich přínos pro společnost je jasně viditelný a dokumentovatelný. Jsou to strategicky důležité osoby."

To bude žena koukat!

Úterý 2. března 2004

Duto mi slíbil, že pokud budu vybrán do NKK-H, budu zařazen do programu MAD (Motivace - aspirace - důvěra). Prý:

"Budeme rozvíjet zaměstnance, kteří jsou klíčoví pro dosahování strategických cílů společnosti. K dosažení tohoto cíle nabídneme nositelům klíčového know-how specifické stabilizační, motivační a rozvojové aktivity dle individuálních potřeb těchto zaměstnanců."
 
Moje individuální potřeba je, aby mě Duto stále nejebal za různé pičoviny, jako je nekvalitní vedení Knihy přístupů na sociální zařízení (KHAI) - a taky abych dostal konečně pořádně přidáno. To by byla motivace! Žeby?

Středa 3. března 2004

Hm, tak s tím programem MAD je to trochu jinak, než jsem si myslel. Jde tedy o peníze, ale prý mi je České Textárny - půjčí. Ale zato mi poskytnou "zviditelnění a posílení pocitu uznání, osobní prestiže a vlastní hodnoty". Žeby zase zavedli nástěnku vzorných poracovníků?

Čtvrtek 4. března 2004

Tak s tím MADem je to ještě jinak: České Textárny nám v tomto programu nabízejí "dostatek širokých možností jak může každý účastník jednotlivě i skupinově přispět firmě předáváním svého know-how, přičemž forma účasti je »šitá na míru« jednotlivým účastníkům, tzn. klíčový zaměstnanec si vybírá jemu vyhovující způsoby předávání znalostí a zkušeností".

K tomu Ambrož pravil: "Až předáš svoje klíčové know-how, nebudeš už nenahraditelný a vyhoděj tě."

To je přece šílené!

Pátek 5. března 2004

Ráno mi přišel mail, že jsem byl "renominační procedurou vyřazen na základě níže uvedených důvodů: Účastník je z programu vyřazen, pokud je v průběhu renominační procedury přehodnocena jeho klíčovost."

Místo mne nakonec Duto nominoval našeho superexperta a virtuálního kolegu Holu Mátohu. Díky bohu!

Hola právě ukončil další kurz - tentokrát "ABC textárenství". (Po absolvování tohoto kurzu je účastník schopen rozpoznat základní oblasti činnosti Českých Textáren.) A začal nás všechny obtěžovat svými znalostmi, včetně samotného Duto Hlava.
********************************************************

Listárna Moby Dicka

Před týdnem jsem napsal: "Duto mi volal domů, že mu KECY naše hodnocení vrátily. Má je prý poslat až 30. února." K tomu  mi napsal jeden čtenář :

"Minulý čtvrtek jsem dostal mail, kde byla žádost o zpracování jakéhosi minidotazníčku; v posledním odstavci jsem ovšem nevěřil svým očím: "Odpovězte prosím nejpozději do 30.02.2004."
Že by špatně naprogramovaní roboti pronikli i na místa některých našich kolegů? Odpověděli jsme hned: "... V těchto dnech jsme velmi vytíženi, žádáme o strpení a ozveme se do 32.02.2004". Uvidíme, co se bude dít.
to jsem si fakt nevymyslel!
pěkný víkend přeje
Honza"

Však je přestupný rok, ne?
Pěkný víkend! >>:)) Moby
*********************************************
MOBY DICK – nikoli velryba z Melvillova románu, pouze zaměstnanec v textárně, vystavený mobbingu a bossingu, který si vede zápisky, aby se nezbláznil.
(Další informace o vztazích na pracovišti, zkratkách a jiných reáliích firmy ČESKÉ TEXTÁRNY, a.s., viz zde)

Předcházející týdny hledejte pod štítkem Moby Dick
Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.

Podněty, připomínky a výkřiky čtenářů Deníčku Moby Dicka lze posílat na schránku moby.dick@seznam.cz.
Předem dík! >>:)) Moby Dick