středa 10. června 2015

Dovolená Moby Dicka


Koupačka v moři i v bazénu, návštěva antických památek a muzeí, výlet do Tróje. Dokonalá dovolená bez Českých Textáren a bez...
................
(Jména osob, jakož i názvy podniků a institucí zde uvedených, jsou pouhou literární fikcí. Je to jako obvykle celý vymyšlený.)

Pondělí 6. června 2005

Děti jsme dali k babičce a nastupujeme se ženou dovolenou. Odborové orgány Kovoprůmyslu (pod které patří i textárenské odbory) uvolnily poukaz na výběrovou rekreaci v Turecku. Protože v Českých Textárnách panuje mezi managory po prodání firmy novým majitelům napjaté očekávání a boj o udržení fleků, nikdo ze zasloužilých zaměstnanců neměl zájem - dokonce ani náš šéfodborář Mátoha! Takže jedeme.

Na letišti byl nejdříve trochu zmatek, ale pak se vše vyřešilo.



Úterý 7. června 2005

Žena se koupe v moři, je špinavé a plné všelijakých předmětů, já se koupu v bazénu. Večer si čteme.

Středa 8.června 2005

Žena jela na prohlídku antických památek, já šel do muzea.

Čtvrtek 9. června 2005

Včera si žena dala kebab na rohu jednoho súku - doporučila jim to průvodkyně. Žena má průjem, já hoduji z bohatých zásob chladničky.

Pátek 10. června 2005

Žena má spálená záda a vleklý průjem. Den tráví na pokoji. Já si šel zaplavat do bazénu a večer navštívil kino.

Sobota 11. června 2005

Stav mé ženy se poněkud zlepšil, jela na výlet do Tróje, podívat se na věhlasné vykopávky. Já jel taky do Tróje, podívat se na zvířátka.

Neděle 12. června 2005

Opět na letišti. Čekám, až se žena vrátí z Turecka. 
 
No, v pondělí při nástupu na rekreaci jsem zjistil, že mám poněkud propadlý pas. Asi dva roky. A protože Turecko ještě není v EU, tak jsem jaksi musel zůstat doma a žena si užívala exotické dovolené sama. Ale do práce jsem už nešel, abych si neuřízl ostudu. To by si na mně smlsli - a třeba by chtěli zpětně zaplatit propadlý odborářský poukaz! Ale dovolenou jsem si nakonec taky užil.

A bez průjmu.
*****************************************************************

Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.
Archiv deníčku od dubna 2000 do konce roku 2002
Kdo je kdo v Českých Textárnách - verze z dubna 2003
Anebo si kupte knížku "MOBY DICK: Deníček," v níž jsou sebrány denní poznámky z Českých Textáren od dubna 2000 do dubna 2003. Ale kde ji prodávají, nevím. Stojí 199,- Kč.

Avšak můžete si knížku objednat přímo u nakladatele na konvoj@konvoj.cz , pak ještě doplatíte za poštovné.

Žádné komentáře: