středa 18. dubna 2012

Mír na náměstí a vzpomínka na válku


V Praze dnes proběhla na Náměstí míru mezi 14.00 a 17.00 připomínka Jom ha-šoa. Stejně jako vloni.

Jenže vloni jsem stihl i proslovy politiků. Letos jsem se zdržel, a tak jsem se na místo dostal až po půl třetí. Vystál jsem si zde frontu společně se svým primátorem, pod jehož patronací se sice akce pořádá, ale který stojí frontu.





Na co frontu? Na čtení osmi jmen. Tedy nejdříve příjmení, pak jména. Poté následoval datum narození, a poté místa, kterými dotyčný prošel, a datum zavraždění. Jedním z těch míst byl většinou Terezín. Četla se totiž jména československých občanů "židovského" a "cikánského původu". Letos připadl 27. den měsíce nisan na 18. dubna. V roce 1943 to bylo 19. dubna. Ten den  začalo povstání ve varšavském ghettu. Datum Dne vzpomínek na šoa byl zvolen proto, aby ukázal, že Židé nebyli jen obětmi, ale i bojovníky.

Já letos četl krom svých dvou strejdů i seznam pěti jmen z rodiny mé milé ženy. Jako osmou jsem opět vzpomenul sestřenku Honzulku: narozena 1942 v Terezíně, zavražděna 1944 v Osvětimi. Letos jsem tedy četl "Aušvic", žádali to po nás kamarádi z Polska.

Stál jsem asi hodinu, tentokrát se dostavila i školní mládež. Svoje barevné batohy si děti složily u sedadel pro starší pamětníky. Tak se doba mění: Před 70 lety by ty z nich, kteří mají "špatný původ", měly buďto zelené batohy, anebo kufry.

Tyto každoroční připomínky někomu vadí. Jako třeba "antisionistovi" a "antibolševikovi" Lukáši Beerovi. Pan Beer a jeho kamarádi v Novém směru adorují dobu protektorátu. Pro svou příchylnost ke Kuratoriu a ministrovi Emanuelovi Moravcovi, ho však považuji za českého fašistu. (Nu, fašisté se na Mírák dnes nedostavili. Ti sem chodí jindy. Společně s komunisty a revolučními Palestinci.)

Po svém zcela neuměleckém přednesu jsem se zastavil na Tyláku v knihkupectví Fantazie na čtvrtku červeného vína. A narazil tam na nakladatele, který by případně, pokud selže ten současný, mohl vydat moji knížku po Izraeli.

Snad se tam zase někdy podívám. Jsem rád, že Židé mají svůj vlastní stát, ale jsem taky rád, že mohou žít i v jiných zemích, tam, kde jsou doma. Ale jsou země, kde žít nesmějí. Česká republika nebude nikdy patřit mezi ně!

Viz i fotogalerii z Míráku.

70 komentářů:

Harpyje řekl(a)...

Doména těch zmetků je skutečně .de, Šamane. Proti tomu ale nic nenaděláte. Dokázat jim, že se jedná o propagaci NS ideologie, je nemožné. Tváří se jako historici, a snažit se je usvědčit, by byl úkol pomalu sisyfovský.
http://vera-tydlitatova.eblog.cz/wp-content/uploads/eblog.cz/vera-tydlitatova/292556_343678362357727_100001466982710_932598_2046871936_n.jpg

Kopretina řekl(a)...

To není všechno, jsou ještě hnusnější stránky...
http://www.odpor.org/index.php?page=clanky&kat=&clanek=131
Nacisté a islamisté mají k sobě velmi blízko, zejména islamisté palestinští, ale více odkazů dávat nebudu, je to hnus. Proč si Židé vysloužili tolik nenávisti? Odpovědět se nedá, neexistují žádné racionální příčiny... 1. Židé byli (a dodnes jsou) viněni z Bohovraždy, jenomže se antisemitismus vyskytuje i v nekřesťanských zemích, v muslimském světě nebo dokonce v Japonsku, či se vyskytoval i ve starověkém Římě? Proč?
2. Někteří historikové holocaustu a hebrajistiky říkají, že motivem je snaha společnosti najít obětního beránka, na které se všechno svede, ale je zde bolestná otázka, proč Židé, proč ne někdo jiný. 3. Nebo si Židé říkají jsme snad horší, hnusnější a odpornější, než-li jiní lidé? Mezi všemi národy jsou lidé dobří a špatní, tak proč právě my Židé? 4. Jiní lidé říkají, že si za antisemitismus můžou Židé sami, že zbožní Židé prohlašují, že jsou vyvoleným národem, hodně studují, nicméně antisemitismus se neprojevuje pouze vůči ortodoxním Židům, ale i vůči sekulárním nebo naprosto ateistickým Židům, 5. Nebo někteří "křesťané" nebo někteří Židé považují holocaust za Boží trest, to je ale krutý nesmysl, co by to bylo za Boha, který by nechal zabíjet svůj lid. Jak se říká lidově, nechám se podat, nevím, co je prapříčinou antisemitismu, všechny vyjmenované body, jsou sice pravdivé, ale nevysvětlují ho zcela.

katya řekl(a)...

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1178166846-zpravy/212411021000418/ - čas 06:47 :-)

Kopretina řekl(a)...

Dobrá úvaha Fr. Řeky, reakce na hnusný Žáčkův pamflet...
http://frantisekreka.wordpress.com/2012/04/16/kdo-tady-zabiji-krista/#more-926

drak řekl(a)...

Jsem rád, že nedržím doménu blogspot.de a neprovozuji server, na kterém běží. Hned z několika důvodů. Jednak nemám rád usurpátory všech druhů a barev, mezi ně autor toho "Našeho směru" nepochybně patří. No a pak bych určitě byl zaplaven směskou protichůdných pocitů, na jedné dopřát někomu svobodu slova a na té druhé, pocitem, že tohle opravdu není to pravé ořechové, co by bylo žádoucí mezi lidi šířit. V neposlední řadě pak by se mohl člověk dostat i do konfliktu se zákonem, byť co se antisemitismu týče se zdá, že hranice jsou velmi tolerantní až gumové.

EK řekl(a)...

Proč si Židé vysloužili tolik nenávisti?
Jsou pracovití, úspěšní, hrdí, ochotni za svou zem obětovat život, a považují to za čest. TO se prostě neodpouští a přátelům už vůbec!
čest v šest, eurohujeři předpos-raní!!

Harpyje řekl(a)...

http://www.jpost.com/JewishWorld/JewishFeatures/Article.aspx?id=266575

jiný Honza řekl(a)...

To EK:
Přesné a výstižné. Obzvlášť v dnešním politicky korektním světě.
To Šaman: díky za přečtení, mít šanci, četl bych také a rád.

jiný Honza řekl(a)...

Možná není až tak zle - podívejte se, na diskusi k tomuhle článku: http://www.lidovky.cz/brutalita-izraelskeho-vojaka-nastvala-dany-fea-/ln_zahranici.asp?c=A120417_172902_ln_zahranici_jv
teď (10:00, 19.4.) je tam 28 komentářů, z toho jen tři odmítavé. Že by se na lidovkách objevovala ta lepší část české veřejnosti?

drak řekl(a)...

Ten mladý nafoukaný a arogantní dánský pitomeček dostal přesně to, co si zasloužil. Pan Eisner je profík, já bych to nedokázal nechat se celé 2 hodiny provokovat, klobouk dolů. Jezdí někdo normální "dělat pořádek" do cizích zemí? Ať si ho dělá doma imbecil jeden, prosil se ho někdo? To je přeci věc domácích. Nechce jít vysvětlovat Hizballáhu, že pálit raketami je neslušné, nebo ještě líp, rovnou bránit jejich odletu vlastním tělem? Nebo třeba mohl zkusit vysvětlit nebohým Palestincům, že budou-li se množit tak, že se jejich počet každých 25 let zečtyřnásobí a to i přes ztráty ve válkách, tak že začnou nevyhnutelně chcípat hlady a žízní? Opravdu nechápu, kde se v nich bere to sebevědomí a arogance, na takovéhle sebevědomí se vzmůže opravdu jen nevzdělaný, nevychovaný a arogantní tupoun. Ty komentáře pod tím jsou většinou relevantní.

Anonymní řekl(a)...

Téměr bez povšimnutí, ale ajvajovaj, rychle najít (čti vymyslet si) něco jiného:
http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/265081-vyrok-o-vymazani-z-mapy-ahmadinezad-nepouzil-priznal-izraelsky-ministr.html
Hlavně že to "extrémisti" tvrdí celou dobu.
A pro notorické vyznavače/ky seznamů málo uvědomělých zrádců, určených k likvidaci Mossadem:
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/blizky-vychod/clanek.phtml?id=739248
Honem všechny přidat!!!

Harpyje řekl(a)...

"Že by se na lidovkách objevovala ta lepší část české veřejnosti?"

Ne, pouze bezmozci, kteří si neuvědomují, jak taková negativní publicita Israeli škodí.

informace řekl(a)...

Víte něco nového o "flytille" Welcome to Palestine, organizované filopalestinskými aktivisty? Kolika se podařilo dorazit do Izraele?
Našla jsem jen dva dny staré zprávy.

http://www.france24.com/en/20120415-israel-airport-fly-in-no-fly-zone-tel-aviv-palestinian

http://www.albawaba.com/behind-news/israel-flytilla-welcome-palestine-421507

Kopretina řekl(a)...

Ano, jsou mezi námi Čechy hodně slušných lidí. A ta zpráva o tom Dánovi? Pouze provokace, ten Dán tam neměl co dělat a nemá právo podporovat nepřátele Izraele, to ví lépe informace, jeden pitomý Ital stojící na straně Hamasu do Hamastánu (Gazy) jel a ti mu uřezali hlavu...

Kopretina řekl(a)...

Ano, o té zprávě "Izrael miluje Írán a Írán miluje Izrael ví", o tom jsem psala, Íránci jsou hrdí nástupci Perské říše, která měla se starověkým Izraelem dobré vztahy a Írán se nikdy nepřipojil k žádné válce proti Izraeli, za šáha byly vztahy v pořádku. Vše se změnilo za Chomejního pravda, přesto ani Chomejní otrávit mysl všem Íráncům...

Kopretina řekl(a)...

Ti "míroví aktivisti" by raději měli jet do Saudské Arábie, Íránu, Egypta zastavit kamenování žen, do Pákistánu zastavit polévání žen kyselinami nebo celoplošně po celém Blízkém východě zastavit vraždy ze cti. Jistě, i Izrael dělá někdy chyby, ale vše je dáno tím, že okolní muslimské země Izrael nesmiřitelně nenávidí, kdybychom na nás Čechy pálili Němci, Rakušáci nebo Poláci raketami, kdyby Němci, Rakušáci a nebo Poláci vysílali atentátníky, tak bychom také jednali, jako Izraelci.

informace řekl(a)...

Máte ale nějaké novější zprávy?
Některým se podařilo dostat až do Izraele, ale byli na letišti zatčeni policií.
Spolupracovaly i evropské letecké linky, které je ani nenalodily.

Anonymní řekl(a)...

Chomejní všem Íráncům... a naštěstí ani Lieberman všem Izraelcům. Naštěstí pro Izrael.
Jo a nějaká Lukešová nemá právo určovat, na co kdo má nebo nemá právo :-))

Harpyje řekl(a)...

Anonymnímu 19. dubna 2012 10:38
http://web.archive.org/web/20070927213903/http://www.iribnews.ir/Full_en.asp?news_id=200247
:-P

Harpyje řekl(a)...

"Nechce jít vysvětlovat Hizballáhu, že pálit raketami je neslušné ..."
Ten neslušný Hisbollah pálí ty rakety odkud? Z Libanonu, nebo z Gazy? Ráda se nechám poučit.

Kopretina řekl(a)...

Lando, já nikomu nic neurčuji, jen píši, co si myslím, Lieberman? Poděkujte Palestincům, ti dělají binec a pak přijde Liebeman a začne říkat "Já udělám pořádek, podívejte kam to dotáhla izraelská levice". Šaman psal, že má izr.levice ušlechtilé plány, to asi ano, ale naprosto naivní, naivní, s některými lidmi se jednat nedá, je třeba jednat s lidmi, se kterými se jednat dá. A EU či Obama nebo kdokoliv jiný by se neměli do Izraele s...t, ať Izrael jedná, jak sám uzná za vhodné, my v Izraeli nežijeme, tak nevíme, jak to tam chodí. Ti, kdo jsou na straně palestinských Arabů jsou na straně nacistů. Jak napsal pan Tolman z úvodníku, jestliže by Hitler vyhrál válku, byli by zmasakrováni nejenom Židé z Evropy (Juden frei), ale Juden frei) by se stala i blízkovýchodní oblast, i Židé ve Svaté zemi a arabských zemí by byli zmasakrováni, protože muslimové byli pronacističtí.

Kopretina řekl(a)...

Ahmi je psychopat, ale nejsou všichni Íránci jako Ahmi, íránští sportovci bojkotují zápasy s izraelskými sportovci, protože musí, Ahmi a Chamanei by jim uřízli a vypiplali hlavu,co mají dělat?

Anonymní řekl(a)...

Lando Lukešová, co znamená věta "Nikdo nemá právo..." když ne určování?
A schválně:
Lieberman je psychopat, ale nejsou všichni Izraelci jako Lieberman.
A EU či Romney nebo kdokoliv jiný by se neměli do Palestiny s...t, ať Palestina jedná, jak sama uzná za vhodné, my v Palestině nežijeme, tak nevíme, jak to tam chodí. Ti, kdo jsou na straně okupantů Palestiny, jsou na straně nacistů.

Anonymní řekl(a)...

Ano ano, už 7 let tato (až nyní přiznaná) lež, "omylem" vzniklá "chybným překladem", plní obden uvědomělé deníky. Při rozhovoru pro Al-džazíru, jejíž redaktoři blízkovýchodní jazyky nejspíš ovládají, nezbylo než přiznat barvu.
:-P

Kopretina řekl(a)...

Zajímavý článek
Zachraňte palestinského realitního makléře před smrtí!
http://eretz.cz/2012/04/zachrante-palestinskeho-realitniho-maklere-pred-smrti/

Harpyje řekl(a)...

Anonymnímu podruhé
IRIB PERSIAN NEWS 2005/10/26
http://web.archive.org/web/20070927213903/http://www.iribnews.ir/Full_en.asp?news_id=200247

Tehran, Oct 26 - Iran's President Mahmoud Ahmadinejad on Wednesday called for Israel to be "wiped off the map".

"The establishment of the Zionist regime was a move by the world oppressor against the Islamic world," the President told a conference in Tehran entitled 'the world without Zionism' ... "As the Imam said, Israel must be wiped off the map," said Ahmadinejad, referring to the late founder of the Islamic Republic of Iran, Imam Khomeini.

Addressing some 4,000 students gathered in an interior ministry conference hall, Ahmadinejad also called for Palestinian unity, resistance and a point where the annihilation of the Zionist regime will come ...

Jste natvrdlý, nebo neovládáte angličtinu?

Kopretina řekl(a)...

Anonymní je Janeček ze Seattlu, kvůli antisemitismu byl vyhozen z NP, pak se snažil do NP vniknout pod nickem Terra, ale i přesto byl panem W. odhalen a dostal definitivní tipec. Janeček je inteligentní, jazyky ovládá, alespoň angličtinu, Thomasové se také zastával, zastával se i výroku Michaely, že jediné řešení židovské otázky je nukleárně, Janeček s tím souhlasil, jeho oblíbené stránky jsou "If American knew"...Tak Janečku, s čím náš občastníte

Harpyje řekl(a)...

Proč by to, proboha měl být zrovna Janeček?

Ten se za své jméno nikdy nestyděl, a navíc tohle není vůbec jeho styl.
Mějte, Kopretino, na paměti moudro soudruha majora Halušky, že lidí je jako ...

Kontrolní otázka, soudruzi! Lidí je jako čeho?!

Schumacher řekl(a)...

Kopretino, všechno by nejspíš bylo jinak, kdyby tam amíci v rámci rozšířené "Monroeovy doktríny" a tradiční světové politiky "je to sice svině, ale naše svině" místo Mosadeka nenainstalovali Rezavé Pohlaví, jak jinak než kvůli demokracii, lidským právům a blahu Íránců, kteří z jeho režimu byli časem tak nasraní, že podpořili Chomejního islamisty. Jak tuhle strategii vylepšíli, předvedli v Afanistanu a posledně v Libyii, kde islamisty podpořili rovnou. Výsledkem téhle geniální politiky je bordel ve světě a bubáci v Evropě. A pozoruhodná reciprocita, že zatím co my bubákům zavádíme "demokracii, lidská práva, mír a prosperitu" stejně jako dřív "křesťanství", oni nám tu na oplátku zavádějí islám. Katolická církev byla úspěšnější, rozhodně při tom ve Vatikánu nepřišla ani o jediný barák. Pravděpodobně nejúpěšnější by v tom byli židi, jenže ti mají daleko horší hardwarové licenční podmínky než kdysi Apple.

Kopretina řekl(a)...

Schumachere, Mossaďáci jsou kluci šikovní, mají výhodu, mohou posílat Aškenázy do Evropy nerozeznatelné od Evropanů s Sefardy nerozeznatelné od Arabů, to je výhoda. A díky tomu se jim daří likvidovat arabské teroristy, Izrael vytvoří síť špionů, se kterými spolupracuje a z Izraele bychom si všichni měli vzít příklad, je to demokratická země, respektuje lidská právo všech etnik v Izraeli, ale zároveň si nenechá od muslimů diktovat své podmínky...

Kopretina řekl(a)...

Šalom Jeruzalém!
http://www.youtube.com/watch?v=z25R4-1VM_M&feature=related

drak řekl(a)...

Harpyji:

Hamas, nebo Hizballáh, mě je to celkem fuk, ne jméně až tolik nesejde, podstatné je, že je to ksindl a verbež, jak jeden, tak druhý. Liší se v podstatě jen geografickou polohou. Kdyby ráčili zmizet z povrchu zemského vychcípáním, nestýskalo by se mi ani trochu ani po jednom, ani po druhém. Ten dánský blbeček by si mohl vybrat, koho by mohl začít opruzovat a provokovat místo těch izraelských vojáků, ale měl by vzít do úvahy, že by mu asi hodně rychle uřízli tu jeho blbou hlavičku, oni na rozdíl od profíka Eisnera neumí ovládat, nemají tu potřebu. Jim by to totiž nikdo nevyčítal, pro takovéhle dárečky mají přece v Evropě pochopení.

Harpyje řekl(a)...

Já Vám Váš svérázný názor nevytýkám, Draku.
"Profík Eisner" se ale, Leninužel, provinil proti etickým statutům IDF, a na tom nemůžete ani Vy nic změnit.
http://www.jpost.com/Defense/Article.aspx?id=266630

Schumacher řekl(a)...

Kopretino o tom nepochybuji jenže mezi Mosadekem a Mossadem drobet rozdíl. Momentálně seřizuju hodinky (a špekuluju nad isochronismem. Kdybych je šteloval jako holinky, byl by mazec a hodinky by šly do popelinky.

Schumacher řekl(a)...

Pokusin se psát hlasitěji.

Kopretina řekl(a)...

Ježíši, máte pravdu, neumím číst. :-)))

STK řekl(a)...

To Harpyje:
Takové množství sebeovládání, které projevil důstojník IDF je obdivuhodné. Ale každé sebeovládání má svůj konec - výcvik, nevýcvik. Jedinec pak neuvažuje v kategorii "smím / nesmím", ale imperativ je "musím, teď!".
Taky nikdo neví (nenašel jsem nikde), co mu ten Dán řekl těsně předtím, než dostal samopalem do zubů.

Já nemívám po ruce samopal, ale hodně krát v životě jsem byl v situaci, že mít ho, udělám totéž*. Případně zbraň natáhnu, odjistím a budu pálit dlouhými dávkami, dokud se "to" bude hýbat. Bez ohledu na následky.

Mimo jiné: tento typ stresu byl jeden z důvodů mého infarktu v roce 2010 a hlavní důvod, proč jsem přestal "šéfovat". Hrozilo totiž reálné nebezpečí, že některého lháře a podvodníka, se kterými jsem musel jednat fyzicky insultuji. (Vzhledem k mé postavě patrně zmrzačím.) Můj zdravotní stav se po "abdikaci" neuvěřitelně zlepšil. Bral jsem svou práci příliš osobně.

*/ jednoho pana režiséra jsem za krk zdvihl do půlmetrové výšky, opřel ho tam o zeď a spustil na zem. Do smrti (jeho) mi už do očí nezalhal. Jiný režisér uhnul, když jsem mu chtěl dát do zubů a tak jsem tou pěstí prorazil dveře. Voštinové, ale zato skrz na skrz. Od té doby mě bral naprosto vážně, a dobře jsme si rozuměli. (Ty dveře jsem zaplatil.) Jeden hudební skladatel taktak uhnul, když jsem po něm hodil plynový zapalovač, který se s menším výbuchem roztříštil o stěnu těsně vedle jeho hlavy. Také jsme přátelé - dodnes. Tolik o (sebe)ovládání.

Harpyje řekl(a)...

Vy, vážený STK, tak jako vážený diskutér Drak, nejste důstojníky, natož důstojníky IDF, kteří mají specielní zodpovědnost, která zahrnuje dodržování vysokých etických standardů.
Vše, co zde k tomuto tématu postujete, jsou jen hloupé plky, v kterých projektujete Vaše charakterové deficity.

Kopretina řekl(a)...

Harpyje, ve Skandinávii je to zoufalé, četla jsem v časopise Slovo z Jeruzaléma, četl to i Jakub, že severské skandinávské země patří k nejvíce antisemitským zemím, zejména Norsko. Kritika Palestinců je nepřípustná, zatímco kritika Izraelců je "in". Mnozí izraelští profesoři ve Skandinávii vystupovat nesmějí, nesmějí se vyjádřit, je to smutné. Jižanské země (Itálie a Bulharsko) patří k nejméně antisemitským zemím. A mnoho přátel má Izrael v naši drahé zemi české, mezi Čechy je také póvl, který by byl schopen vykonávat funkci kápa v Osvětimi, ale zároveň je mezi námi Čechy mnoho čestných a charakterních lidí, kterým proudí v žilách pramínek čisté lásky...

s.t.k. řekl(a)...

Rád konstatuji, že jste zase v plné diskuzní síle, milá Harpyje!
Vy jste někdy byla důstojnicí IDF nebo jinou vojačkou, že o té službě tak zasvěceně hovoříte?
Salonní řečičky bavorské tetičky!
Ale hlavně: o "dodržování etických standardů" bych, být Vámi, raději nemluvil. Někdo by si třeba mohl všimnout, jak jste na tom s etikou Vy.
[;>))

Dobrou noc přeji!

drak řekl(a)...

STK:

Myslím, že Jste zase jednou trefil hřebík na hlavičku.

Schumacher řekl(a)...

V diskusi na NP mě zaujal Schwarzův podle mého trefný příspěvek z něhož vyjímám:

"Naše demokracie je divná - umožňuje "většině" bůhvíjak vzniklé žvanit jiným do životů prakticky bez omezení. "Národ" prý odumírá, ale jen jako národ / princip sebeurčení národů / má jakákoli skupina možnost hájit svůj způsob života a omezit vměšování ze strany "demokracké většiny". Když bude existovat sto tisíc čechů, kteří by chtěli žít jinak než zbytek, mají smůlu. Pokud se jim ale podaří prohlásit se za turkotatary či křováky, mají hnedle možnost pěstovat svoje "tradice" a žádný demokrat se na ně nesmí křivě podívat nechce-li být za xenofoba a rasistu. Ale zpátky k problému - dnešní Evropan je v pozici člověka, co si pořídil 4 děti a vyhlásil neomezenou rodinnou "demokracii". Jeho děti se ale daly na fet a "demokraticky prosadily" že v domku rodičů mají všichni jejich "kamarádi" vždy otevřené dveře a mohou si cokoli brát a uživat. Mohou též "hlasovat" - děti jsou svobodomyslné a mají rády všechny lidi. Když se rodiče pokusí vymínit si alespoň právo na jeden pokoj, kam jim nikdo cizí nesmí, jsou obviněni z netolerance a nenávisti. Nelze! Co by na to kamarádi řekli? Není potom jediným řešením vzít pušku nebo pustit plyn a vyhodil celej barák do luftu? Pokud tedy nerezignují a neutopí se v blízkém rybníčku, aby si děti s "přáteli" mohli neomezeně žít svůj alternativní život - dokud jim domek rodičů nespadne sám na hlavu."

Schumacher řekl(a)...

Šmarjá to o ne, Kopretino. Nemám tak vysoké aspirace nehledě na to, že jsem nevzešel z neposkvrněného početí a můj otec byl obyčejný pozemšťan
:-))) Třebaže kdybych si mohl vybrat, rád bych měl onu moc říkat "Vstaň a choď"... Jenže Lékařská komora by mě nechala ukřižovat...

drak řekl(a)...

Já myslím, že k tomu není zapotřebí mít 2 doktoráty, aby člověk věděl a viděl, že to přirovnání sedí. Já myslím, že panu Schwarzovi vděčíme za výstižný popis problémů dnešní reality, ve které musíme žít.

Jako způsobní občané bychom měli nějakou dobu vyčkat, zda okolí nepřijde k rozumu. Asi nepřijde. Pak nezbyde než vzít do rukou ty pušky a zjednat takovou změnu, že ti příliš alternativní nebudou mít nadále možnost dusit a přivádět k šílenství ty normálně žijící. Prostě bude nutné, vhradit určité nepřekročitelné meze, tedy vlastně dát eufemisticky řečeno, hodně silně a zřetelně najevo tu netoleranci a nenávist k alternativnímu životu. Ten je totiž natolik života neschopen, že táhne ke dnu a do průšvihu všechny a pomalu už přestává být únosné nadále čekat, až nás to stáhne úplně ke dnu.

Kopretina řekl(a)...

Schumachere, to je samozřejmě myšleno obrazně, "pramínek čisté lásky" je myšleno, že mezi námi existují slušní a charakterní lidé a pocházím také z lékařského prostředí, takže co se týká medicíny, vyznávám vědecký přístup...Věděla jsem, že když napíšu "pramínek čisté lásky", že si tohoto obratu všimnou všichni... :-)

Schumacher řekl(a)...

Kopretino, to nebylo kvůli pramínku. To bylo kvůli tomu oslovení mého zdejšího já. I když tu sílu uzdravovat bych bral. Užil bych si s tím spoustu srandy. Vozejčkář by najednou cítil, že má nohy, slepej by se musel chytit kandelábru, protože by viděl,šmaťchající se bába by behala jak veverka...mongolík by přišel o Dawna, skupina Japonců by měla problém s pasovkou na letišti, protože v tom fofru bych je taky....Měl bych napilno, že bych se nezastavil. Jen nevděčný Gejza Lakatoš by o mě přerazil berle protože by přišel o invalidní důchod. Kdybych měl přání, tak mít tu sílu.

Harpyje řekl(a)...

Došly Vám opět argumenty, vážený STK?
Nebuďte líný, a čtěte israelská média. Tam se dozvíte, že to, co tento Vámi a vlastencem drakem obdivovaný důstojník provedl, je NEPŘIJATELNÉ. Lidsky možná pochopitelné, ale zrovna tak zhoubné, jako čin těch blbečků, kteří močili na talibánské zdechliny, a to video postovali na youtube.
Váš cholerický charakter není měřítkem toho, co je někde dovoleno, a co ne, stryku z Ostravy.

Jinak velmi doporučuji tento životní příběh
http://www.lefigaro.fr/international/2012/04/19/01003-20120419ARTFIG00748-une-musulmane-raconte-sa-naissance-a-auschwitz.php
nebo
http://www.google.com/hostednews/afp/article/ALeqM5i3KXyINBbyzfXO0js7aK423HmhQA?docId=CNG.12d7487934542dc627d4bcbd66c48b3b.151

Anonymní řekl(a)...

To Schumacher: H0vn0 víš o neposkvrněném početí, přesto o něm žvaníš. Chceš ze sebe udělat ještě většího vola než jsi?

Anonymní řekl(a)...

To Harpyje: Židi bijou lidi. Co je na tom divného nebo nového?

Schumacher řekl(a)...

A hele, další troll.
Anonymní, jestli nevadí házet perly svini, rád se nechám poučit z katechismu.

Harpyje řekl(a)...

Nebijou. "Židí." To víte zrovna tak dobře, jako já.

STK řekl(a)...

Pro Harpyji:
Mýlíte se, vážená. To, co mi došlo, nejsou argumenty, ale chuť se s Vámi bavit. Jste prostě nepříjemná. Pokud nutně potřebujete svou frustraci ventilovat takto, běžte někoho napadat třeba na Neviditelného Psa. Tam je to poslední dobou zvykem a asi to dělá všem zúčastněným dobře.
A tady? Tady si pište co chcete, respektive co Vám dovolí Šaman.
Zapínám tlačítko [I].

Harpyje řekl(a)...

Takže došly.
Viz žvásty o "ventilaci frustrací".
:-)))
Dzp.

Kopretina řekl(a)...

Schumachere, jsem velmi nechápavá, jak jsem Vás měla oslovit, nevím, co myslíte a rozhodně Vás nechci urážet, a Annoymní, možná je to Anonymní důvěrný, ale to je dáno tím, že jsou mezi námi hovada a to napíši (Schumachere nezlobte se), že jim v žilách proudí hořká a špinavá voda, opět myšleno obrazně...Jinak Anonymní, neznámým lidem se netyká, lidé si tykají v rodině, nebo přátelé mezi sebou...Kajan by napsal "Netykat hovado", kde je mu konec, ach jo, jeho hlášky o kompozitivní teorii mistra Hayka byly bezvadné, napsal také pár článků, ach jo...

Kopretina řekl(a)...

Už chápu, Schumachere, myslíte to oslovení "Ježíši", to bylo takové citoslovce, které nebylo určeno Vám, když se něčemu udivím, řeknu "Ježíši Kriste",jakýkoliv církevní hodnostář by řekl, že se beru jméno Boží nadarmo, ale co, přece nebudu ultraordoxní a bohabojná...

Kopretina řekl(a)...

Já také neznám katechismus, tak se klidně nechám poučit, ale ne od nějakého pitomce, ale od člověka, který tomu doopravdy rozumí, ale to by to musel být slušný katolík, ne nějaký dobytek Ladislav Malý, jeho články jsou odporné, můžu je sem nakopčit
http://narodnisjednoceni.cz/archiv/20120412.htm

http://cz.altermedia.info/z-domova/je-opravnene-prostestovat-proti-sionismu_6093.html

http://cz.altermedia.info/ze-zahranici/obsedance_7543.html

http://vera-tydlitatova.eblog.cz/vira-nadeje-nenavist-%E2%80%93-cast-14
Články Michala Kretsmera jsou podobně hnusné.

Tento pán patří k nejnesmiřitelnější nejnetolerantnější odpadlické skupiny katolické církve, Kněžské bratrstvo sv. Pia X.- Lefebrvisté
od těchto katolíků bych se fakt poučovat nechtěla. S těmito pacholky nechci mít nic společného...

STK řekl(a)...

Kopretinko,
ona nějaká ta forma bohabojnosti by v naší společnosti vůbec nebyla na škodu. A je jedno, jak ji budeme říkat. Třeba morálka nebo slušnost nejsou špatná synonyma pro bohabojnost. Věřící říkají, že Boha si každý člověk nosí v sobě, takže i ta bohabojnost dostává jakýsi smysl.

drak řekl(a)...

Bohabojnost? Morálka? Lidi, kde to žijete? Proberte se! S bohabojností a morálkou, je to u nás asi jako s cementem v jednom vtipu, cituji: "V jednom nejmenovaném městě stavěli veliký podchod, který asi tři dny po postavení spadl. Přišla vyšetřovací komise a zjišťovala proč se tak stalo? Prvně se ptali cihly zda za to nemůže? Cihla odpověděla já určitě ne, nevidíte jak jsem krásně vypálená. Ptali se písku, zda za to nemůže a písek se rozhořčil a řekl to tedy ne, nevidíte jak jsem krásně jemný. Potom se zeptali cementu zda on na tom nenese vinu. Cement se rozčílil a řekl mě do toho netahejte já tam vůbec nebyl." Zkrátka a dobře, kde nic není, ani čert nebere. Krize dneška je ale mimo blbosti lidské zapříčiněna i tím, že pro čím dál tím víc lidí přestává platit čím dál tím víc tabu, jenže bez určité minimální dávky slušnosti ve vztazích mezi lidmi a tím pádem minimální dávky důvěry mezi nimi, to prostě nejde. Ekonomika, která potřebuje postavit každému za zadnici aspoň jednoho policajta, spíš dva, aby ten jeden nemohl podvádět, nebo se nechat zkorumpovat, tak ta se zákonitě musí zhroutit, viz třeba Řecko. No a jak tak sleduji cvrkot, možná se tou řeckou cestou nakonec vydáme také, příliš by mi to nepřekvapilo, našlápnuto máme už víc než dobře.

A.S. Pergill řekl(a)...

Kopretinko:
"Mossaďáci jsou kluci šikovní, mají výhodu, mohou posílat Aškenázy do Evropy nerozeznatelné od Evropanů s Sefardy nerozeznatelné od Arabů, to je výhoda"
a neuvažovala jste náhodou o tom, že právě tohle může být jeden ze zdrojů antisemitských nálad?: Nepřítel, neodlišitelný (nebo obtížně odlišitelný) od našich, operace v uniformě nepřítele atd.
Tohle jsou věci, na které je Evropa (kde ještě v relativně nedávné historii za kopečkem na hranici území byli snadno rozpoznatelní "ne-naši") je docela háklivá.

A.S. Pergill řekl(a)...

Draku,
on je asi problém v tom, že na křesťany obecně a římské katolíky zejména, se začínají klubat na povrch věci o zločinech, které dělali ještě relativně nedávno. No a levičácká komunistická morálka zase získává na odpudivosti tím, jak se šíří pravdivé zprávy o poměrech v komunistických zemích.
U nás máme vcelku štěstí, že můžeme navázat na světskou morálku z dob první republiky, ale naprostá většina zemí EU nemá navázat na co (a ti největší gauneři u nás se orientují právě na EU).
Také největší gauneři mezi našimi politiky jsou křesťané a jim podobní (a pak se můžeme divit rostoucím preferencím komunistů).

A.S. Pergill řekl(a)...

Možná něco aktuálně veselejšího:
http://i.iinfo.cz/images/494/komiks-korektnost-a-pud-sebezachovy-orig.png

Schumacher řekl(a)...

Kdepak Pergille, nemůžeme navázat. Prvorepubliková světská morálka, to co z ní i po čtyřiceti letech přetrvalo, byla po osmdesátém devátém vylita sakumprásk se vším ostatním. Protože ta proklínaná a zasměšňovaná socialistická morálka pracujícího člověka" v podstatě obsahovala týž morální kodex. Třebaže pokřivený a jinak zabalený. Na jeho vypláchnutí stačilo na ne čtyřicet, ale pár let. Naděje je v tom, že ho začíná objevovat mladá generace inspirovaná z ciziny. Alespoň její část, kterou krkají zdejší všeobecné poměry a jejich nositelé představující si kapitalismus podle komunistických učebnic. A večerníčků. "Kubo, Anče, Hajnej, nestůjte, holoto líná a noste na stůl!..."

STK řekl(a)...

aketediNebyl bych až takovým pesimisto pánové Draku a Pergille.
Narodil jsem se v roce, kdy komunisté vzali vládu našich věcí do svých rukou a přesto mi babička děda ale i táta a máma vsoukali do hlavy dostatek silných zásad na to, abych se už nenechal zblbnout. (Pravda, s jedním zaváháním, způsobeným bezbřehou naivitou mladíka po vojně. Naštěstí mi to jedna komunistka vymluvila včas.)
Ale takových dědků je tu na světě ještě poměrně dost. A myslím, že jsem ony elementární zásady dokázal v pořádku předat i potomkovi.
Ale zdá se, že "programová chudina" zase plodí a vychovává "proletáře" - aspoň vetšinou, jak to tak pozoruji. I když už nejsou chudí. Dneska jsem kdesi četl, že 20% obyvatel Kotlinky je programově proti jakémukoliv zřízení, kde se musí pracovat. Tož se nedivme, že blbá nálada. I kdyby šlo všechno jak na drátkách, tihle týpci budou brblat furt a pořád. A do toho mladí, čerwstvě vystudovaní (nebo ještě studující) intoši. A blbí neonacisti. A komunisti a melouni.
On je vlastně div, že ještě neproběhla občanská válka.

Jakub S. řekl(a)...

Velmi výstižně naneseno. A vedle jsem v noci napsal své nenávistné a znechucené tři řádky o složení té demonstrace "lidu" v sobotu na Václaváku, rád bych znal názor, stanovisko všech, co znám! A já jsem v neděli byl na té jiné. A tu všecky noviny, co jsem v Po měl v ruce, prostě z a s k l i l y , tečka. Nic.
No byla pro Izrael a žžidáky, no co... MY jsme přece Češi, ne? To ať si vyřešijú sami, dyž si to rozes*ali, přeca - ! A vůbec. Co sa staráš o politiku. Poď s nama na jedno, susede, a přídeš na iné myšlenky!
Zachovejte klid.
Budeme jednou / obrovský balvam klidu / a na něm bude psáno:/ Zachovali klid.
Nejspíš neznáte. Oldřich
Mikulášek, jaro 69: Zachovejte klid. Závěrečné řádky.

Anonymní řekl(a)...

Bylo na té nedělní demonstraci taky 120.000 lidí?

Jakub S. řekl(a)...

Prohlaste se, cizinče. Pak snad sklopím kolt a odpovím vám.
I nejjednodušší negramotný Valach z pasek začínal řeč: Já su nejaký Kozubík, Ozef, víte-i.

Jakub S. řekl(a)...

- a kolik jich bylo t a k y na té sobotní - podívejte se vedle, do odkazu. Abyste spadl z propagandy na zem. Z lhaní do reality, víme.

Anonymní řekl(a)...

Jóó, jistě. Konec lhaní a propagandy, ve skutečnosti to bylo takhle:
V sobotu v dopoledních hodinách se na Václavském náměstí shromáždila hrstka výtržníků. Kromě toho, že nepřípustným způsobem blokovali individuální automobilovou dopravu, hlučně vykřikovali protivládní hesla a hrubě narušovali klid na náročnou práci demokraticky zvolených představitelů. Štvavá a nezodpovědná média, placená ruskými agenty, uvádějí až desetitisíce účastníků. Naproti tomu zodpovědní individuální blogeři odhadli počet na 26.000. Doložili to dokumentárními fotografiemi z pátečního večera a nedělního rána. (S tímto klid nenarušujícím způsobem informování mají bohaté zkušenosti i naše nejzodpovědnější média, Mladá fronta a TV Nova, zejména z akcí íranských, ruských a severokorejských agentů namířených proti demokratickému radaru. - Případně vzorová zahraniční stanice Fox, pro niž Moskva a Atény od sebe nejsou zas tak daleko, aby se obrázky z nich daly malinko prohodit.) Ve skutečnosti na Václavském náměstí byla sotva tisícovka křiklounů, lemplů a vůbec levicové lůzy, která si může gratulovat, že vláda vzhledem k nesmírné zaneprázdněnosti svými náročnými úkoly nenařídila pořádkovým silám důrazné obnovení klidu a pořádku.
Teď by mohli bejt spokojenej.

Jakub S. řekl(a)...

Ach jo... podsouvání nesmyslů a pitomostí. Prastará dojemná taktika. A tolik práce si s tím dal. Úder do prázdna. No nic.
P ř e d s t a v i t s e , to ne?

Anonymní řekl(a)...

Tolik práce? To šlo úplně samo :-))
Ale samozřejmě, když (zcela správně) berou za zdroj jediné pravdy ty nejuvědomělejší (a to je potřeba zdůraznit, dnes třeba je tam jeden vysloveně podvratný, naštěstí zodpovědně uváděný na pravou míru v diskusi) články NP, pak je nad slunce jasné, kde je pravda a kde lež, kde propaganda a kde střízlivé vyvážené zpravodajství, kdo jsou zodpovědní voliči vytvářející hodnoty a jejich demokraticky zvolení představitelé a kdo líná uřvaná levicová lůza, vedená nezodpovědnými vyděrači. A taky kolik těch křiklounů vlastně bylo. A neopomenutelný přepočet na % voličů, to jsou zvlášť krásná a vypovídající čísla. (Vycházející z vpravdě pravicově zodpovědného předpokladu, že k volbám přijde jen ten volič, který ve svém volném čase cestuje 400 i více km tam a zpět, aby vyjádřil svůj názor.)