sobota 29. ledna 2011

MOBY DICK 2001: Založena Divize pro odměňování

(Ta nám dosud chyběla.)

Pondělí 29. ledna
Vedoucí ing. Duto Hlav si nás sezval po návratu z prac. porady na Sev. Městě do svého kanclu a seznámil nás s novinkou v systému odměňování, se kterou přišel nový náměstek Kvakoš. Dostaneme přidáno až 25 % k základu na výkonnostních odměnách! Hned nám rozdal nové platové výměry. Na základu nám sundali 20 %. Nu což, i 5 % přidání je dobrých.

Úterý 30. ledna
Žena mi vysvětlila, že nedostanu přidáno žádných 5 %, jak jsem si včera myslel: Sundali nám 20 % ze základu, když nám teď přidají 25 %, tak to bude jen čtvrtina z toho sundání na 80, takže v součtu dostaneme nakonec zase jen to, co předtím. Když budeme pilní a nebudou nám strhávat za neplnění cílových úkolů. A já se tak těšil, že si koupím nový golfový míček!

Středa 31. ledna
K rozdělení našich výkonnostních odměn byla vytvořena Skupina hodnotitelů vedená Manažerem hodnocení, jímž se stal náměstek Kvakoš. Společně s coo-coo mgr. Tluč Hubou, který je též Manažerem pro retenci v Retenční Komisi, vytvoří Divizi pro odměňování, jíž bude řídit Náměstek pro odměňování, kterým byl jmenován vedoucí ARZu Dur Durak.

Čtvrtek 1. února
Zítra jdu na rozhovor s Duto Hlavem kvůli odměnám za leden. Opsal jsem si z intranetu: "Hodnotící rozhovor je schůzka hodnotitele s hodnoceným, která slouží k hodnocení cílů za hodnocené období. Výstupy z hodnotícího rozhovoru slouží ke stanovení výše výkonnostní odměny hodnoceného." Zas to budeme muset umět okecat!

Pátek 2. února
Hodnotící rozhovor s Dutem byl krátký. Houkl na mě: "Máte všichni 25 procent plus, čili stejně, jako loni. Já nemám čas na nějaké..." (Nemohu, deníčku, ani zapsat ten výraz.) Příště snad bude k dispozici nějaký výstup z Divize pro odměňování. Její manažeři, Kvakoš, Huba a Durak včera odjeli pod vedením samého ředitele Běsného Kokota na zvláštní víkendové zasedání do Bludné Nory.

Sobota 3. února
Divize pro odměňování v Českých Mektárnách, odkud Ivoš Kvakoš přišel, prý spolkla na odměňování vlastního manažmentu celý roční nárůst mzdových prostředků. Pravila mi žena, která tam má známé. "Proto musel Ivoš odejít, nespokojenost středních mektárenských manažerů byla příliš silná." Nevím, jestli ji mám vůbec poslouchat, příští Hodnotící rozhovor prý povede sám náměstek Kvakoš, a mohl by ze mě cítit nízké vibrace!
*************************************
Předcházející týdny hledejte pod štítkem Moby Dick
Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.
Kdo je kdo v Českých Textárnách - verze z dubna 2003
Knížku "MOBY DICK: Deníček," v níž jsou sebrány denní poznámky z Českých Textáren od dubna 2000 do dubna 2003 lze za 199,- Kč + poštovné objednat u nakladatele na konvoj@konvoj.cz
Podněty, připomínky a výkřiky čtenářů Deníčku Moby Dicka lze posílat na schránku mailto:moby.dick@seznam.cz.
Předem dík! >>:)) Moby Dick

12 komentářů:

schumacher antisemita řekl(a)...

Koukám, že jsem tady první. Je neděle, po poledni, v troubě se na pozdní oběd dusí zelenina, k ní vařený brambor, hovězí plátky a karbanátky s orientálním kořením. Zapíjet budeme Budvarem a Kozlem. Kouknul do zaplněných diskusí, pěkně to cloumá majestáty, Kopretina tradičně vzývá a adoruje co vzývá a adoruje, Pergill už žhaví motory a kontroluje roznětky kokosového arzenálu. STK s Drakem se s nasazením stále drží při smyslech. Já se snažím nemyslet jako gój a řeším zásadní "židovskou" otázku. Kolik na tom randálu prodělám nebo vydělám, co to udělá s PX, jestli koupit nebo prodat. A zítra podat přiznání k dani. Pracoval na něm několik hodin abych zjistil, že mám zaplatit eráru celých třináct korun. No, řekněte, nejsem já chudák ? Cožpak mám nějaký vliv na řízení světa ? Abych tak zdráv byl a zdráv i zůstal.

Kopretina řekl(a)...

Zdravím schumachere, zajímá mě Váš postoj, všichni tady debatujeme o Rgyptu, nástupu Muslimských bratří a židovské otázce. Já nikoho nevzývám, jen se zastávám Izraele a mám o něj starost a samozřejmě ho obahajuji před antisemity. O Izrael se bojím, ale mám na mysli nádherný Žalm "Hospodin střeží cesty spravedlivých a cesta hříšníka vede do propasti". Spravedlivý člověk zvítězí. Nebezpečí globální války tu je, války mezi islamisty a západním světem, ne jen Izraelem. Islamisté se nezastaví před ničím, je možné, že naše krev zaplaví naše pole, až se teroristé zmocní zbraní hromadného ničení zaútočí, my si nenecháme nic líbit a útok opětujeme. (Ale to jsou katastrofické vize). Ovšem informace popisovala děsivý vývoj...

STK: Božínku... řekl(a)...

Tak tak, milý Schumachře.
Musí to být strašný úděl. Povahou být Žid* a antisemita přídomkem...
*/...No řekněte, nejsem já chudák?... ;-))

Schumacher antisemita řekl(a)...

Kopretino, v těhle otázkách se snažím být pragmatik. Katastrofickým vizím nejsem nakloněn. Že na vizi Armageodonu mají patent křesťani, tvrdí už více než dva tisíce let a hádají se se šábesdekli o autorská práva. Tu a tam se najde pošuk, který si myslí, že by se rád tohon dožil a že trošku tomu napomoct by nebyl až tak špatný nápad.Pak jsou mohamedáni tvrdící, že patent mají oni a že hlavní prorok je Mohamed a že ti případní ostatní jsou jen přicmrndávači. Halt si to tam nějak budou muset pořešit jako kdysi tady náboženskými válkami v Evropě. Hádání v naší lagunce je luxusní hádání plnobřichatejch a například ti, kteří před třiceti tisíci lety tady honili mamuty měli úplně jiné starosti než aby se hádali o takových nicotnostech, když už sakra úpěch byl přežít zimu a trochu se rozmnožit. To mi připomíná, že Izrael je v loji, protože demografický vývoj jde v jeho neprospěch. Snaha hrát si na "demokracii" a na "hodné" je záhubná, protože Izrael by měl šanci jedině jako monoetnický, čistě národní stát v "biblických" hranicích. Tamní nežidé -muslimové vůbec nemusejí s Izraelem válčit. Stačí když důsledně budou využívat "demokratických" výhod a množit se. Vnitřně nejednotná politika, spory "pravice" s "levicí" a obavy ze ztráty přízně zbytku světa, zejména Spojených států a dalších zemí, citlivých na "lidská práva" nedovolují razantní řešení. Co bylo zanedbáno v počátcích, už nelze dohnat. Jeho nynější o(b)řezané (trapný vtip, že) území je strategickou katastrofální nevýhodou. Krom toho nemá žádné zdroje a nouzi má i o vodu. O naleziště plynu ve středozemním moři se bude přetahovat se sousedy a z toho bude další příčina svárů. Dlouhodobá prognóza pro Izrael je špatná.

Kopretina řekl(a)...

Exodus z Egypta, prchají Američané, bohatí Egypťané, Izrael stáhl své lidi domů, Češi zůstávají. Abychom na to nedoplatili! Muslimští bratři obsadí letiště a naši lidi budou zabiti.
http://eretz.cz/content/view/10092/41/

schumacher antisemita řekl(a)...

Jo, Kopretino, kdybys věděla co je to bej potápěčskej závislák. Pr ně je bublání v Rudém moři jako hadžž pro muslima nebo pouť do Jeruzaléma pro křesťana.

Schumacher antisemita řekl(a)...

A krom toho jsme na lecos zvyklí. Zatím co v Šarmu dlouhoploutváci žerou zhýčkané Germány, my si ty milounké potvory na Elphistonu fotíme a hladíme. Pro nás bublaly je taková misie radostí.

informace řekl(a)...

Jéžíšmarjá, ženská,
neblázněte. Do Sharm El Shejku dorazilo vojsko, aby chránilo turisty a pak, jak jsem někde četla, ČSA obnovila lety s Egyptem.

Schumacher antisemita řekl(a)...

STK, jo, mám to těžké....Tak hlásím, že capricca Paganiniho grábnul audiograbberem a dvojmo vypálil. Založil do discmanů, přes přepínač propojil do sluchátek a ...Zdá se, že psychoakustika je protivná záležitost. Neslyšel žádný zásadní rozdíl, snad jen lehký posun v bázi, asi ne úplně stejný souběh kanálů, starší mašinka má regulaci poťákem. Nebo i nějakých přechoďáků na přepínači a konektorech. Přepínal, přehazoval, že už ani nevěděl kterou mám na kterém vstupu. Chvilku zdálo nepatrně lepší tohle, chvilku tamto. Možná nějaké rozdíly v dynamice, i když srovnal hlasitosti, na ucho ne podle měřáku, na to jsme línej třebaže měřící cédéčko mám, někdy v některých pasážích se mi zdál nepatrně hlasitější jeden, jindy druhý. Zajímavé. Ještě zkusím naposlouchat a dám vědět. jen abych si Paganiniho a housle nezošklivil. Poslouchal pečlivě div mi hlava nepraskla, rozdíly se mi zdály spíš halucinované. Přitom bych před tím přísahal, že rozdíl je jak jsem dříve psal. Vyzkouším ještě jiné mašinky a dám vědět. V levných knihách koupil Magický svět jazzu, osm cédéček kus 29 Kč, i pro žida levné. Doprodej z desetikusové série. Některé staré nahrávky jak ze starého rádia, ale má to dobovou atmosféru. Ono to věch pár decibelech opravdu není. Grábnu na disk, pak do mp3, nějaký slušný bitrate a nacpu do přehravače. Mám na tahání mrňavý Funbeat, osm giga paměť se slotem na kartu.

STK. řekl(a)...

Já jim to říkal, Schumacher.
Poslouchal radši muziku a vykašlal se na nějaké "parametry". To je jak s tím focením. Viděl jsem krásný fotky, dělané na "Ljubitělovi" a ostré a skvěle prokreslené "nic", dělané na Pentaconu Six s nejbáječnějšími objektivy, jaké se daly sehnat za peníze.
Nebo si vezmou skvělý román - na zažloutlém papíře. A s umaštěnými rohy. Navíc vypadávaj listy.

Je dobré, když papír v knížce není zažloutlý a zamaštěný, a v aparátu není místo objektivu brýlové sklo. Ale, kurňa, není to to podstatné.

Rozuměl mi dobře, Schumacher? Jo? Tak fajn. A pamatoval na to, jak kdysi dopadl císař Maxmilián s hodinama... ;-)))

Schumacher antisemita řekl(a)...

A jaké fotky dělal Sudek skrz "dno od flašky"... Obecně platí, že prostředky by měly být přiměřené účelu. Fotka žáby pořízená Ljubitělem bez teleobjektivu na vzálenost pěti metrů nejspíš nebude k otištění v National Geographic a sebelepší mašina v rukou neumětela bude k ničemu. Jak dopadl císař Maxmilián s hodinama ? Neznám.

STK řekl(a)...

Maxmilián? Snažil se, aby mu všechny hodiny v paláci šly stejně. Nepovedlo se. Zešílel. Tož tak...