čtvrtek 6. srpna 2015

MOBY DICK 2005: Ambrožovo zmanagoření


Mrtvá Kočka se ptá, jestli se dají na CzechTek pořídit lístky na místa k sezení.

Tentokrát je vše odposlechnuto.

................................................................


Pondělí 1. srpna 2005

Jsme se ženou zase na dovolené. Vydali jsme se doprostřed horských lesů. Jsou tady taky Ambrožovi – můj bývalý kolega, co už rok dělá v Českých Písárnách a jeho Mrtvá Kočka. Chodíme na houby a povídáme si.

Ptal jsem se Ambrože, co teď vlastně dělá. Odvětil: "Jsem manažer bageťák." Kočka ho doplnila:
"Když přijde o půlnoci z práce, tak má pak vždycky omrzlou hlavu od ledničky."

Úterý 2. srpna 2005

Mrtvá Kočka se ptá, jestli se dají na CzechTek pořídit lístky na místa k sezení.

Středa 3. srpna 2005

Byli jsme s Ambrožovými na výletě Na Vrabčí vrchovině. V městečku Ouhor jsme potkali dva nápisy: Na prvním bylo psáno "Kontumace psů a koček". O kousek dál pak "Denně čerstvá zvěřina".

Čtvrtek 4. srpna 2005

Ambrož mě seznámil s některými aspekty managorského života. Nejhorší prý je, když se nějaký kolega začně lidsky zajímat o problémy. To už je jasný, že jde o test loajality a že má pod kravatou mikrofon.
Pak se rozhlédl a spokojeně pravil: "Tady nemá nikdo kravatu."

Pátek 5. srpna 2005

Ambrož za ten rok přece jen poněkud zmanagořil. Pravil jsem mu, že České Písárny jsou teď naším subdodavatelem. Jemně mne opravil:

"My nejsme vaším subdodavatelem, ale dodavatelem subdodávek."
*********************************

Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.
Kdo je kdo v Českých Textárnách - verze z dubna 2003

Podněty, připomínky, upřesnění, protesty a jiné výkřiky čtenářů Deníčku Moby Dicka lze posílat na schránku moby.dick@seznam.cz .

Předem dík!
>>:)) Moby Dick