středa 30. prosince 2015

MOBY DICK 2005: Konec otroctví v Českých Textárnách


Ještěže nasněžilo. Mám teď naštěstí tolik práce, že si mohu vybrat tu příjemnější. Něco halt musí počkat! Třeba zkontrolování výkalů...

Pondělí 26. prosince 2005, 2. svátek vánoční

Žádnou chatu nemáme, svátků jsme si užili pěkně doma. Ostatně být chatař není nic pěkného, jak vyplývá ze žblebtu jednoho našeho dítěte:

"Kasař vylupuje kasy, bytař vylupuje byty a chatař... vylupuje chaty."

Úterý 27. prosince 2005

Že jsem vůbec šel do práce! Jsem tu skoro sám, takže – takže jsem celej den musel uklízet sníh kolem baráku.

Středa 28. prosince 2005

Přece jen je v práci i někdo další – Bystrá Koza mi přeposlala mail z Lidských a nelidských zdrojů. Mám si prý po sobě zkontrolovat výkaly za poslední kvartál... Ještěže nasněžilo, takže jdu přece jen raději na ten sníh. Co s výkaly? Ať si s nimi Koza poradí sama!

Čtvrtek 29. prosince 2005

Už mám pěkně uhrabáno i zametýno, pustil jsem se do úklidu starých papírů v naší (tedy pro dnešek výhradně mé), textárně. Bystrá Koza mě bombarduje maily, ve kterých se ptá, co jako budu dělat s těmi výkaly?

Seru na ně!  

Pátek 30. prosince 2005

Drby z kantýny se ukázaly být pravdivými. Od 1. ledna 2006 už nebude vypláceno vyhozeným zaměstnanců odstupné ve výši desetiměsíčního platu. Sláva, konečně jsem přestal být otrokem Českých Textáren – mohu podat výpověď sám! Už nemohu o nic přijít, leda o své textárenské okovy.

A nebudu se muset párat s žádnými výkaly, ani výkazy, jak asi mělo být správně napsáno. I když... U Českých Textáren jeden nikdy neví!

Sobota 31. prosince 2005, silvestr

Jé, hele, další rok nám skončil. Takže všechno nejlepší do toho nového těm několika čtenářům mého deníčku přeje,

>>:)) Moby Dick

***************

Perly Moby Dicka můžete s desetiletým odstupem shlédnout v Hospůdce u hřbitova pod štítkem Moby Dick. (Tedy společně s čerstvými zápisky.) Zde se nachází i vůbec první Mobbyho zápisky z apríle 2000.

Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.
Kdo je kdo v Českých Textárnách – verze z dubna 2003

Podněty, připomínky, upřesnění, protesty a jiné výkřiky čtenářů Deníčku Moby Dicka lze posílat na schránku moby.dick@seznam.cz .

Předem dík!
>>:)) Moby Dick

Žádné komentáře: