sobota 5. března 2011

MOBY DICK 2001: Divize pro odměňování se činí

Pondělí 5. března
Vedoucí Duto Hlav dorazil z prac. porady na Sev. Městě v mírně podroušeném stavu. Náměstek Ivoš Kvakoš slavil 50. narozeniny a všem rozléval vizoura. Pokud se v Českých Textárnách dočkám padesáti, taky budu mít důvod k oslavám. Při této příležitosti se totiž zaměstnanci poskytuje příspěvek ve výši 5 až 15 tisíc korun - podle hodnocení nadřízeného. Budu muset být více loajální.

Úterý 6. března
Hodnotitelský pohovor o výši mých únorových odměn se odbyl opět u vedoucího Duto Hlava. Dostanu dvě stovky - za březen to má být lepší. Náměstek Kvakoš nás hodnotit vůbec nebude - své pravomoci delegoval na Duta. Dvacet vrcholových manažerů si dnes v Durakově ARZu na J. Městě na zasedání Divize pro odměňování rozděluje 2 miliony.

Středa 7. března
Hurá! Při padesátinách teď dostaneme ne 15, ale 50 tisíc. Proto Ivoš rozléval vizoura! Musím si konečně zařídit penzijní připojištění - firma na to bude připlácet každému zaměstnanci. Alespoň tak jsem to četl na intranetu. V mé platové třídě by to mělo být až 6.000 korun měsíčně. No nevím. Jedná se o ROZŘEĎ 2004/01, tak to snad platí od začátku února. Že jsme o tom ještě neslyšeli?

Čtvrtek 8. března
Tak už vím, jak je to s těmi novými výhodami pro zaměstnance. V ROZŘEĎ 2004/01 jsem přehlédl výklad zkratek a pojmů. Takže v tomto rozhodnutí je zaměstnancem "zaměstnanec, který uzavřel se zaměstnavatelem individuální smlouvu o mzdě a pracovních podmínkách". Tak se od nynějška správně nazývají manažeři. Mně to bylo hned divné, že by mi na nájem firma přispívala 16.000 korunami měsíčně!

Pátek 9. března
Při obědě v podnikové restauraci jsem seděl u stolu se sekretářkami - naší Vykulenou a Badavou od Kvakoše (bez kolegů - máme zakázáno chodit společně na o). Badavá prozradila, že v úterý se manažeři při zasedání Divize pro odměňování porafali o výši svých odměn. Nakonec Běsný Kokot rozhodl, že manažerům je bude přidělovat čáp marabu.

Sobota 10. března

Z listárny Moby Dicka

Za minulý rok vykázala naše společnost zisk přes 1 milion korun. Však jsme šetřili. Začalo se topit až s prvními mrazíky. Zatopili v 6.00, skončili ve 12.00. V kanceláři jsem měl ráno 8° C. Po zatopení dosáhla teplota 12° C, pak to vypli. Přes noc jsem si nechal běžet PC, ale moc mi kancl nevytopil. Ráno bylo 10° C. Na nohy jsem si bral teplé boty, Jegrovo prádlo a svetr to jistily. Asi si pořídím "řidičské rukavice". S palčákama se blbě ťuká do klávesnice (jsem zvyklý psát všema deseti).

Z mailu čtenáře Karla S.
*************************************
Předcházející týdny hledejte pod štítkem Moby Dick
Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.
Kdo je kdo v Českých Textárnách - verze z dubna 2003
Knížku "MOBY DICK: Deníček," v níž jsou sebrány denní poznámky z Českých Textáren od dubna 2000 do dubna 2003 lze za 199,- Kč + poštovné objednat u nakladatele na konvoj@konvoj.cz

Podněty, připomínky a výkřiky čtenářů Deníčku Moby Dicka lze posílat na schránku mailto:moby.dick@seznam.cz.

Předem dík! >>:)) Moby Dick

Žádné komentáře: