sobota 21. června 2014

ČESKÉ TEXTÁRNY 2004: Strategický cíl současného vedení odhalen

Pokud se podaří ustavit evropskou vládu, a pokud nám tato vláda bude dávat zakázky bez výběru, jako to zatím dělá naše vstřícná národní vláda, pak se skutečně můžeme stát evropským velikánem.
................................
(Jména osob, jakož i názvy podniků a institucí zde uvedených, jsou pouhou literární fikcí. Jakákoli podobnost je čistě náhodná. Všechno je to úplně vymyšlené, zejména způsob hospodaření polostátních podniků. Odmítám odpovědnost za jejich případné neúspěchy v konkurenčním boji.)
********************************************************



Pondělí 21. června 2004

Vedoucí ing. Duto Hlav přišel z prc. porady managorů celý nadšený. Dnes se dověděl, že České Textárny jsou prý čtvrtou nejlepší textárenskou firmou v zemích, které nově přistoupily do Evropské unie! Hm, to bych ani nečekal, poté co kultura otevřených dveří zprostředkovává řev z ředitelského patra až k nám do přízemí.

Úterý 22. června 2004

Tak s tím čtvrtým nejlepším podnikem je to trošku jinak. Česko má čtvrtý největší textárenský trh. Z deseti kandidátských zemí. Ambrož zajásal:

"Předběhli jsme Pobaltí a Maltu s Kyprem. A jsme i před Slovenskem, heč!"

Středa 23. června 2004

Ředitel Běsný Kokot vytyčil v závodním rozhlase svou vizi:

"Do dvou let budeme nejlepší textárenskou firmou mezi přistupujícími zeměmi, do deseti let se staneme nejlepší textárenskou firmou v rámci celé Evropské unie!"

Ambrož k tomu podotkl: "Tak to znamená, že nás do dvou let koupí Deutsche Texts. A do deseti zase prodá."

Čtvrtek 24. června 2004

Viki ze sousední firmy Junior´s nám upřesnila, že ona Kokotova kýžená kvalita je brána podle "ukazatelů provozní výkonnosti". Což je poměr mezi produkcí textů a počtem textárníků. Z čehož plyne, že když se nedaří zvýšit odbyt, musí odcházet zaměstnanci.

Podívali jsme se s Ambrožem na sebe. Kdo z nás dvou bude vyhozen?

Pátek 25. června 2004

Viceprezident pro rozvoj Dur Durak píše v podnikovém Zpravodaji:

"Musíme dosáhnout svého strategického cíle, totiž aby nás evropský textárenský trh začal respektovat."

Pokud se podaří ustavit evropskou vládu, a pokud nám tato vláda bude dávat zakázky bez výběru, jako to zatím dělá naše vstřícná národní vláda, pak se skutečně můžeme stát evropským velikánem. Ale asi se raději nechám vytransformovat a následující práci přepustím Ambrožovi.

Sobota 26. června 2004

Tento deníček má alespoň jednoho čtenáře – mou chytrou a hodnou ženu. Po přečtení čtvrtečního zápisu podotkla:

"A až vás vyhodí všechny, dosáhnou nekonečné kvality. Protože budou dělit nulou."

Hle, strategický cíl současného vedení Českých Textáren odhalen!

*********************************************
MOBY DICK – nikoli velryba z Melvillova románu, pouze zaměstnanec v textárně, vystavený mobbingu a bossingu, který si vede zápisky, aby se nezbláznil.
(Další informace o vztazích na pracovišti, zkratkách a jiných reáliích firmy ČESKÉ TEXTÁRNY, a.s., viz zde)

Předcházející týdny hledejte pod štítkem Moby Dick
Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.

Podněty, připomínky a výkřiky čtenářů Deníčku Moby Dicka lze posílat na schránku moby.dick@seznam.cz.
Předem dík! >>:)) Moby Dick