sobota 22. března 2014

ČESKÉ TEXTÁRNY 2004: Loď s názvem Transformace

Pondělí 22. března 2004

Vedoucí Duto Hlav přinesl z managorské prc. porady již třetí číslo nového podnikového časopisu, zvaného "Transformátor". Máme si ho podrobně prostudovat a stále své nadřízené neotravovat otázkami na to, když už konečně dostaneme odstupné. "Transformátor" se zabývá výhradně projektem "Transformace", který začíná řádit v Českých Textárnách poté, co jsme protrpěli nekonečná kola projektů "Liberalizace" a "Optimalizace". Je tu zásadní změna: Zatímco liberalizace a optimalizace přicházely ve "vlnách", transformace má probíhat zásadně jinak - totiž v kolech!


Úterý 23. března 2004

Transformátora pročítám pečlivě. Zaujal mě hned editorial, ve kterém ředitel Běsný Kokot zdůvodňuje, proč se v rámci tohoto časopisu, specializovaného na přicházející kola transformace, prezentují i úspěchy, které nejsou přímo spojeny s projektem Transformace:

"Projekt Transformace nerovná se pouze transformace. Je velmi důležité informovat také o výsledcích aktivní práce jednotlivých pracovních týmů, nejen prezentovat výsledky jednotlivých transformačních projektů, jež v tuto chvíli - vzhledem k přípravě podkladů k vlastnímu schvalování projektů - zatím nejsou..."

Středa 24. března 2004

Z našich úspěchů (podle Transformátora):

"Marketing rozjel velkou soutěž - marketingovou akci "Skoč na Kokota a jeď". Je určena pro odběratele našich Textů, Mektů a Tlachů a jejím cílem je zvýšit jejich odběr a získat nové aktivní odběratele. Odběratelé po nasbírání určitého počtu znaků (trojtečka rovná se jeden znak a mezera se nepočítá!!!) mohou vyhrát jednu z hodnotných cen jako např. rady z autorské dílny našeho ředitele "Managorem snadno a rychle", jeho vzpomínkovou, komerčně nenabízenou publikaci "Mé kokotiny", případně tričko s potiskem nápisu "Jsem Kokot!"...

Čtvrtek 25. března 2004

Další náš úspěch (podle Transformátora):"Akciím Českých Textáren celkově analytici věří. Uvádějí, že  jejich hodnota poroste. Za prvé jsou tak nízko, že už nemají kam spadnout a za druhé je tu nový, agresivní projekt Transformace, který prohlubuje dřívější maximu firmy: Zaměstnanci jsou jako olivy - jen pod tlakem z nich dostanete to nejlepší!

Kolo lisu má být utaženo o další otočku."

Pátek 26. března 2004

Proč projekt Transformace oslovuje všechny zaměstnance, nejen ty z divize Transformace? Podle Transformátora:

"Kdyby v lodi s názvem Transformace veslovali jen ti, co mají na zádech napsáno Projekt Transformace, jen stěží by se nám mohlo podařit doplout tam, kam nám naše strategie určuje."

Konečně to mám černé na modrém: České Textárny jsou galeje!
********************************************************
Listárna Moby Dicka

A mám to!
Od začátku mám podezření, že to, že České Textárny nejsou určitou institucí, je zastíracící manévr. Ale ne! Názvosloví, systém číslování předpisů a všechno ostatní hraje.
JE to Komerční banka!
Bosh

Boshi, to je už asi dvacátá firma, která byla "odkryta"! Podobně přesvědčení, že rozeznali konkrétní firmu jsou totiž lidé od Šumavy k Tatrám, ale i zaměstnanci z Kanady či Austrálie. Managoři jsou prý hrozní - ať už se jedná o Němce nebo Japonce.
Nikdo přitom nechce věřit, že by zápisky z útrob  Českých Textáren mohly taky být pouze literární nadsázkou. Je to zábavné - ale i deprimující...
Za další tip dík,
>>:)) Moby Dick
*********************************************
MOBY DICK – nikoli velryba z Melvillova románu, pouze zaměstnanec v textárně, vystavený mobbingu a bossingu, který si vede zápisky, aby se nezbláznil.
(Další informace o vztazích na pracovišti, zkratkách a jiných reáliích firmy ČESKÉ TEXTÁRNY, a.s., viz zde)

Předcházející týdny hledejte pod štítkem Moby Dick
Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.