středa 15. ledna 2014

Pozvánka na lemurijskou literární besídku

Už zejtra mám s bandou autorů z Lemurie.eu autorské čtení z příspěvků do tohoto e-zinu. Kdo půjde na Žižkově ve čtvrtek 16. ledna v 19:30 Husineckou kolem cafébaru s hudebním klubem Baryton, jest tímto vyzván, aby zapadl do čísla 29.

(Protože už akce proběhla, přidávám pro zvědavce alespoň odkaz na fotogalerii.)


Autorů je devět, ale každý má na samotnou četbu vyhrazeno jen 7 minut. Moje ukázka bude z padesátistránkové povídky Mír na tisíc let, která se odehrává v severočeském městě Reichenberg v prvních říjnových dnech roku 1938.

Časopis Lemurie vydává nakladatelství Beletris, které na svých stránkách inzeruje toto podujatie takto:


 6000 vteřin freestyle literární jízdy s čerstvými autory e-zinu pro všechny čtenáře i čtečky uvádí Stanislav Hudský & David Pillow

Autorská čtení | Interviews | Literární automat ® | Hudební host: pianista Vít Horažďovský

Oprava 22.22: Asi jsem nějakej Lemur nebo lemra, napsal jsem datum 19., ale myslel jsem 16. Omlouvám se všem, kteří tam přijdou v neděli. Jo, a vypadá to, že nemají ceduli na domě, bude to asi nějaký under... sklep.

Žádné komentáře: